اقتصادی

قیمت گوشت قرمز به کیلویی ۴۰۰ هزارتومان رسید

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: کاهش عرضه دام از سوی دامپرور در فصل زمستان، از جمله عوامل افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میری مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کاهش عرضه دام به بازار در فصل زمستان از جمله عوامل بی‌ثباتی در بازار گوشت قرمز است.

قیمت گوشت قرمز در مشهد نسبت به سایر استان‌ها مناسب‌تر است

او افزود: برای متعادل‌سازی بازار، ۸۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار مشهد توزیع شده است که به‌محض تمام‌شدن سهمیه، سهمیه متمم به مشهد داده می‌شود تا بازار متعادل شود.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: در توزیع گوشت منجمد کمبودی نداریم. در روز‌های اول توزیع شاهد ایجاد صف بودیم که با ادامه‌دارشدن توزیع، بازار اشباع و از ایجاد صف جلوگیری شد.

میری بیان کرد: قیمت گوشت قرمز تحت‌تأثیر عوامل مختلف روزبه‌روز افزایش می‌یابد، به‌طوری‌که اکنون گوشت قرمز در بازار مشهد به حدود ۳۷۰هزار تومان رسیده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا