دانش و فناوری

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ رکورد فروش یک میلیونی را شکست

شیائومی می‌گوید ردمی نوت ۱۲ (redmi note 12) سریع‌تر از هر گوشی اندرویدی دیگری در سال ۲۰۲۳ به فروش یک میلیونی دست پیدا کرده است.

روند بازار – گوشی‌ ردمی نوت ۱۲ اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی (دی ماه سال ۱۴۰۱) روانه‌ی بازار شد و از آن موقع فروش خوبی را برای شیائومی رقم زد. این شرکت تا سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) بیش از ۳۳۸ میلیون گوشی از خانواده‌ی ردمی نوت فروخته است که آمار قابل‌توجهی به‌شمار می‌رود.

حساب رسمی شیائومی هند در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پستی منتشر کرد که در آن آمار فروش ردمی نوت ۱۲ ۵G را به‌اشتراک گذاشت. شیائومی در این پست به فروش یک میلیون نسخه از گوشی ردمی نوت ۱۲ اشاره کرد.

بر اساس گفته‌ی شیائومی، ردمی نوت ۱۲ سریع‌تر از تمام گوشی‌های اندرویدی به فروش یک میلیونی رسیده است. اطلاعاتی که شیائومی منتشر کرده، مربوط‌به ژانویه تا جولای سال ۲۰۲۳ (ماه دی سال ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲) است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ یکی از مهم‌ترین دلایل فروش میلیونی این گوشی است. نوت ۱۲ پرو با پردازنده Snapdragon 4 Gen 1 همراه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. قیمت ردمی نوت ۱۲ نسبت به قیمت گوشی میان‌رده شرکت‌های دیگر مثل سامسونگ اقتصادی‌تر است.

منبع: زومیت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا