اجتماعی

اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از امروز در سمنان

فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از امروز در سمنان آغاز شد. هدف از اجرای فاز اول شفاف‌سازی در میزان توزیع آرد است.

به گزارش روند بازار، طرح هوشمندسازی مدیریت توزیع آرد و نان به صورت آزمایشی در استان سمنان نیز به‌طور رسمی کلید خورد.

ایسنا گزارش داد، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان اظهار کرد: استان سمنان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت کشور برای اجرای طرح هوشمندسازی مدیریت توزیع آرد و نان انتخاب شده و طرح مدیریت هوشمند‌سازی توزیع آرد و نان در این استان از امروز با همکاری مردم و خبازان کلید خورده است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا پس از ابلاغ این طرح، اطلاعات ۷۵۲ واحد خبازی در سطح استان جمع آوری و پایش آمار و مغایرت سنجی در این خصوص صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای ۶۲۸ خبازی استان کد شاپرک برای اجرای این طرح صادر شد.

فاز اول هوشمندسازی توزیع آرد و نان


استاندار سمنان با اشاره به اجرایی شدن رسمی طرح مدیریت هوشمندسازی نانوایی‌های استان تصریح کرد: اولویت ما در طرح مدیریت هوشمندسازی نانوایی‌های سنتی استان این است که نان در اسرع وقت در دسترس مردم باشد.

محمدرضا هاشمی اضافه کرد: در گام اول اجرای طرح مدیریت هوشمند‌سازی توزیع آرد و نان، برای شفاف‌سازی در میزان توزیع آرد است.

هاشمی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح در این مرحله، دستیابی به یک آمار جامع از میزان پخت نان و تناسب با آرد توزیعی است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح یارانه نان نیز بر اساس میزان پخت انجام شده، به حساب نانواها واریز خواهد شد به لزوم تشدید نظارت‌ها در این دوره تاکید و عنوان کرد: در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح، بازرسی از خبازی‌ها و نظارت بر امور با دقت بیشتر انجام خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین یادآوری کرد: از ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای تببین و تشریح اهداف و ابعاد مختلف طرح در راستای اقناع‌سازی و آگاهی‌بخشی به مردم، به بهترین شکل ممکن‌ استفاده شده و در ادامه نیز این روند تداوم خواهد یافت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا