اجتماعی

یارانه معیشتی چهارشنبه واریز می‌شود

یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه دهم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود.

متقاضیان یارانه ۱۰۰هزار تومانی بخوانند

لازم به ذکر است اولین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند از این ماه کسر خواهد شد.

پیشتر سخنگوی کمیسیون تلفیق با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد “هدفمندی یارانه‌ها” گفته بود: در این زمینه اصلاحی صورت گرفت و پیشنهاد دولت در مورد تفکیک یارانه معیشتی و یارانه نقدی به تصویب رسید براین اساس در سال ۹۹ به ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی پرداخت می‌شود و یارانه معیشتی که رقم کلی آن ۳۱ هزار میلیارد تومان است نیز به ۶۰میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

پیش از این کمیسیون تلفیق با یکی شدن پرداخت یارانه معیشتی و یارانه نقدی و پرداخت ۷۲ هزار تومان به تمامی یارانه بگیران موافقت کرده بود اما در نشست اخیر این مصوبه اصلاح شد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا