اجتماعی

۱۰۹شهرستان در وضعیت قرمز کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد جان باختگان کرونا در شبانه روز گذشته را ۱۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: آمار مبتلایان به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسیده است.

روند بازار – به گزارش مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه در گفتگو با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۲۸۱۵ بیمار جدید کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: آمار مبتلایان به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

لاری با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته ۱۷۶ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند، تعداد کل فوتی‌ها تا ظهر پنج شنبه ۲۷ شهریور ۹۹ را ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بیماران بد حال را ۳۸۴۸ نفر و بهبود یافتگان را نیز ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ مورد آزمایش تست تشخیصی در کشور انجام شده است.

لاری با اشاره به اینکه روند کاهشی ابتلاء و بستری کرونا از هفته سوم شهریورماه در بسیاری از نقاط کشور متوقف شده است، گفت: ما شاهد افزایش نسبی در موارد ابتلاء و بستری در اغلب استان‌های کشور هستیم.

وی تاکید کرد: طی هفته گذشته تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز از ۸۸ شهرستان به ۱۰۹ شهرستان افزایش یافته و شهرستان‌های وضعیت هشدار از ۹۰ شهرستان به ۱۰۷ شهرستان رسیده است.

لاری همچنین به وضعیت استان‌ها اشاره کرد و افزود: استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا