کسب و کار

۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از‌ ترکیه

در این مقاله تلاش کردیم تا ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه را به شما معرفی کنیم.

خرید از ترکیه یکی از ساده ترین روش های خرید محصولات اورجینال و دارای گارانتی از خود تولید کننده اصلی است، در این مقاله میخواهید به طور کامل ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین این ۱۰ سایت بهترین آنها را برای خرید از ترکیه انتخاب کنید.

۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه

۱۰. ایندیریم کالا :

اخبار مرتبط

ایندیریم کالا یکی از وبسایت هایی است که شما می‌توانید به صورت ریالی از سایت های ترکیه ای خرید مستقیم انجام دهید. این وبسایت دهمین وبسایت از ۱۰ وبسایتی است که در این مقاله قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم.

۹. ترکیه کالا :

نهمین وبسایت ترکیه کالا است. ترکیه کالا نیز یکی دیگر وبسایت های ایرانی است که امکان خرید از سایت آمازون ترکیه را برای ایرانیان فراهم آورده است و شما میتوانید به راحتی خرید خود را ثبت کنید.

۸. خرید از ترکیه :

هشتمین سایت ما سایت خرید از ترکیه است این وبسایت به سبب آدرس دامنه و نام شرکت که مشابه کلمه اصلی ما خرید از ترکیه است توانسته است در مدت کوتاهی در بین ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه قرار بگیرد.

۷. کیالوکس :

کیالوکس نیز از جدید ترین وبسایت هایی است که شما میتوانید پوشاک مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از سایت های ترکیه ای به واسطه این سایت خرید کنید و از محصولات اورجینال آن استفاده کنید. این وبسایت توانسته است جایگاه هفتم از بین ۱۰ سایت را برای خود انتخاب کند.

۶. ترکسند :

ششمین وبسایتی که در این لیست قرار گرفته است سایت ترکسند میباشد. سایت ترکسند از معدود سایت های خرید از ترکیه ای می‌باشد که ادعا می‌کند بهترین قیمت بازار را دارد و ما در این مقاله قصدمان فقط معرفی ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه است و ادعا های این وبسایت ها را نه تایید و نه رد می‌کنیم.  

۵. آریا پی :

آریا پی یکی دیگر از وبسایت های فارسی زبانی است که به شما امکان خرید اکسسوری و لوازم آرایشی را با استفاده از سرویس خرید از ترکیه می‌دهد و همچنین پنجمین وبسایت در لیست ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه است که شما میتوانید به صورت ریالی از این وبسایت خرید کنید.

۴. ترکیه هلپر :

سایت ترکیه هلپر یکی دیگر از وبسایت های ایرانی است که شما عزیزان میتوانید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه خود را به صورت ریالی از ترکیه خرید نمایید. این سایت چهارمین سایت ار بین ۱۰ سایتی است که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما داریم.

۳. ایران بابا : 

ایران بابا سومین سایتی است که در حوزه خرید از ترکیه فعالیت می‌کند و بیشتر فعالیت خود را به خرید لوازم الکترونیکی محدود کرده است و شما عزیزان میتوانید هرآنچه را که از گجت های روز دنیا گرفته تا چراغ قوه های امریکایی را از این وبسایت به صورت ریالی خریداری کنید. این وبسایت در جایگاه سوم قرار دارد و روزانه کاربران زیادی وارد این وبسایت میشوند.

۲. مالتینا :

مالتینا دومین وبسایت معروف خرید از ترکیه و رقیب اصلی شرکت بین المللی نابریکا است، در مالتینا میتوانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت ریالی از ترکیه خرید کنید.
به گفته صاحبان این وبسایت تمامی محصولاتی که از ترکیه خریداری می‌شوند با تحویل اکسپرس ۱۵ روزه به دست مشتری می‌رسد.

۱. نابریکا :

اولین، بهترین و بزرگترین وبسایت خرید از ترکیه شرکت بین المللی نابریکا است، نابریکا تنها نمایندگی رسمی سایت ترندیول ترکیه می‌باشد که شما میتوانید همه وسایلی را که میخواهید از میوه و تنقلات گرفته تا کالا های دیجیتال و یخچال را به صورت کاملا اورجینال و تظمینی از نابریکا خریداری کنید، تمامی محصولات موجود در نابریکا مستقیما به سایت های خرید از ترکیه متصل است و قیمت و موجودی آن دائما در حال به روز رسانی است و دیگر نیازی به نگرانی شما از بابت اینکه پس از پرداخت و خرید موجودی آن محصول در سایت مبدا پیشتر تمام شده باشد و یا هزینه آن محصول گران تر شده باشد را نخواهید داشت. حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید که نابریکا تنها نمایندگی رسمی سایت ترندیول ترکیه در ایران میباشد و اگر قصد خرید از سایت ترندیول  را دارید پیشنهاد تیم روند بازار به شما سایت نابریکا است چرا که در صورت وجود هرگونه مشکل در کالای خریداری شده این شرکت فارسی زبان وظفه دارد تا مشکل شما را برطرف کند.

تمامی کالاهایی را که از نابریکا نمایندگی رسمی ترندیول ترکیه خرید می‌کنید، دارای ۷ روز ضمانت عودت کالا و ضمانت اصالت کالا می‌باشد و همچنین تنها وبسایت است که محصول خریداری شده را با بهترین قیمت و در بهترین زمان ممکن به دست مشتری میرساند. (البته ناگفته نماند که در این مقاله ما فقط با توجه به تجربیات خودمان و تحقیق هایی که انجام داده ایم این مقاله را تدوین کرده ایم و به هیچ عنوان قصدمان تخریب یک سایت و بزرگ نمایی سایت دیگر نیست.)

در بالا سعی کردیم تا به طور کامل و مفصل ۱۰ تا از بهترین سایت های خرید از ترکیه را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و در نهایت بهترین شرکت واسط خرید از ترکیه را برای خرید محصولات اورجینال خود انتخاب کنید و لذت استفاده از محصولات اورجینال را تجربه کنید.

در ادامه میخواهیم در چند خط این مقاله را نتیجه گیری کنیم و انتخاب را برای شما آسان تر‌ کنیم.

نتیجه گیری : 

اگر نظر تیم تخصصی ما را در این رابطه بخواهید، پیشنهاد تیم تخصصی ما به شما این است که از بین ۱۰ وبسایت بالا سایت های اول و دوم یعنی نابریکا و مالتینا را انتخاب کنید و خرید خود را از این دو وبسایت انجام دهید، چرا که این دو وبسایت از قدیمی های حوزه خرید از ترکیه هستند و همچنین نابریکا در ترکیه نمایندگی های فعالی دارد که می‌تواند مسیر ثبت سفارش و پیگیری سفارش را ساده تر و سریع تر کند. ( باز هم تاکیید میکنیم که این دو وبسایت فقط پیشهاد ما به شما بوده است از همراهی شما سپاس گذاریم)

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا