اجتماعی

۱۴ اردیبهشت دور جدید رسیدگی به پرونده نجفی

وکیل مدافع محمدعلی نجفی از ارسال پرونده موکلش به دادگاه کیفری یک خبر داد.

به گزارش روند بازار، حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی نجفی گفت: دیوان عالی کشور با توجه به ایراداتی که به حکم صادره داشت، رأی را نقض کرد.

وی افزود: پس از آن طبق قانون باید به شعبه هم عرض ارسال می‌شد و در نتیجه پرونده از سوی دیوان عالی به شعبه هم عرض یعنی به مجتمع کیفری یک تهران ارسال شده است.

وکیل مدافع نجفی تصریح کرد: پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال و تعیین شعبه شده است. رسیدگی به این پرونده در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری خواهد بود.

وی با بیان اینکه این پرونده تعیین شعبه و تعیین وقت شده است، گفت: پرونده به شعبه ده به ریاست متین راسخ ارسال شده است و شعبه هم ۱۴ اردیبهشت را برای رسیدگی تعیین وقت کرده است.

گودرزی در خصوص علنی یا غیر علنی بودن برگزاری دادگاه هم گفت: این پرونده هیچ چیز محرمانه‌ای نداشته است و قاعدتاً باید علنی باشد اما با توجه به شرایط کرونایی تصمیم بر عهده قاضی خواهد بود.

خبرنگار: مهدیه محمدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا