اقتصادی

۱.۸ میلیون واحد صنفی مشمول مالیات بر صفر شدند

ساری- وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد صنفی در کشور در بخش عملکرد مشمول مالیات بر صفر شدند و مالیات ندادند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی عصر شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد صنفی کشور مشمول مالیات بر صفر شدند و مالیات عملکرد پرداخت نکردند.

وی با اظهار اینکه این معالیات جدای از مالیات بر ارزش افزوده است، افزود: برای تحقق رشد اقتصادی و مالیاتی باید نسبت به شناسایی مودیان جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی اقدام کنیم.

وی افزایش اختیارات استانی را از ضرورت ها و نیازها برشمرد و گفت: بیشتر پرونده های مالیاتی و بانکی باید در استان بررسی و از ارسال آن به تهران جلوگیری شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به بازدید از شرکت صنایع چوب و نکا چوب اظهار داشت: در حمایت از صنایع راهبردی اشتراک نظر داریم و باید نسبت به نوسازی واحدهای تولیدی اقدام شود.

خان دوزی همچنین جایگزینی روش های جدید مالی را مهم برشمرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا