اجتماعی

۲۳۲ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح تازه‌ترین وضعیت کرونا در کشور، به آمار شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۱ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۲۸۴ بیمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه در ارتباط زنده با شبکه خبر، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۵۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران به یک میلیون و ۹۲ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۱ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

به گفته لاری، تا کنون ۷۸۷ هزار و ۸۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: ۵۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶۰ شهرستان نارنجی و ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا