اقتصادی

۲۷۲ چانگان وارداتی پلاک شد

معاونت بازاریابی و فروش سایپا گفت: تا امروز ۲۷۲ دستگاه خودروی چانگان مشتریان فاکتور و تخصیص پلاک صورت پذیرفته و خودروها در حال تحویل به مشتریان می باشد.

به گزارش روند بازار، حسین کاظمی طرقی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های وزارت صمت در کنترل بازار خودرو طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بود که تاکنون دو مرحله از آن اجرایی شده است، گفت: برنامه واردات خودرو نیز دومین سیاست جهت کنترل قیمت بوده است که گروه خودروسازی سایپا در همین زمینه نسبت به واردات خودروهای Cs35 ، Cs 55 و زوتی Dl5 اقدام نموده است.

معاونت بازاریابی و فروش سایپا در پاسخ به اینکه رئیس سازمان توسعه تجارت معتقد است تاکنون فقط ۱۰۰ دستگاه خودروی چانگان وارداتی تحویل مشتریان شده است، افزود: مطابق گزارش دریافتی تا روز جاری از مجموع ۴۶۰ نفر ثبت نامی تعداد ۲۷۲ دستگاه خودروهای چانگان مشتریان فاکتور و تخصیص پلاک صورت پذیرفته و خودروها در حال تحویل به مشتریان می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا