اقتصادی

۳۹ هزار واحد مسکن مهر نیمه ‌تمام است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: اکنون به جز پروژه‌های دارای معارض ۳۹ هزار واحد مسکن مهرنیمه ‌تمام است که عمده آنها در مرحله نازک کاری قرار دارند.

به گزارش روند بازار مسکن به نقل از مهر، اصغر اصغری‌مهرآبادی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تأکید بسیاری دارند تا پرونده پروژه‌های مسکن مهر در کشور تا پایان سال جاری بسته شده و این واحدها به صاحبانشان تحویل شود.

وی ادامه داد: بر این مبنا مسئولان استان‌ها باید با تلاش مضاعف این امر را اجرایی کنند و انتظار می‌رود که بخش عمده‌ای از پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تصریح کرد: در حال حاضر از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر که ساخت آنها از سال ۸۶ شروع شد به غیر از پروژه‌هایی ک معارض دارند تنها ۳۹ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که آنها نیز اکثراً در مرحله نازک‌کاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید با به کارگیری تمام تلاش‌ها پروژه مسکن مهر را به عنوان یک اولویت تکمیل کنیم، در این راستا نیاز مالی استان‌ها نیز برطرف می‌شود، البته با استان‌هایی که به تعهد خود عمل نکنند مورد برخورد جدی می‌شود.

اصغری‌مهرآبادی متذکر شد: روند تکمیل مسکن مهر در البرز شتاب گرفته و استان به سرانجام به این پروژه نزدیک است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا