اقتصادی

۳ آلت‌کوین با پتانسیل رشد بالا

یک تحلیلگر محبوب رمزارزها سه آلت‌کوین را معرفی کرد که عقیده این آلت‌کوین‌ها پتانسیل خوبی برای رشد دارند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، معامله‌گر محبوب رمزارزها که با نام Altcoin Sherpa شناخته می‌شود در رابطه با رشد چند آلت‌کوین برتر بازار رمزارزها توئیت‌هایی منتشر کرد. او عقیده دارد که یکی از آلت‌کوین‌هایی که به زودی رشد می‌کند بایننس‌کوین است.

«توکن صرافی بایننس یکی از قوی‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار رمزارزها است. برای این رمزارزها منتظر بازپس‌گیری منطقه ۳۴۰ دلار باشد. احتمال رشد این ارز دیجیتال تا ۳۸۰، ۴۰۰ و ۴۴۰ دلار وجود دارد.»

در زمان نگارش این گزارش بایننس‌کوین در محدوده قیمت ۳۲۸ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود سه درصد رشد کرده است.

ارز دیجیتال بعدی که این تحلیلگر معرفی کرد سولانا است. Sherpa می‌گوید زمانی که بیت‌کوین دوباره جان بگیرد سولانا پتانسیل رشد ۵۰ درصدی دارد.

«من فکر می‌کنم که سولانا در این محدوده قیمتی برای خرید بلندمدت خوب است. من فکر می‌کنم بازار قبل از سقوط بیشتر یک بار به ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار می‌رسد و بعد می‌ریزد و برای همین هدف برای خرید سولانا ۷۵ دلار است.»

در زمان نگارش این گزارش سولانا حدود ۴۹ دلار قیمت دارد.

آخرین ارز دیجیتالی که این تحلیلگر معرفی کرد فانتوم بود. این تحلیلگر عقیده دارد که فانتوم بعد از ریزش ۹۰ درصدی از سقف قیمتی خود برای یک رالی صعودی طولانی‌مدت آماده می‌شود.

«به نظرم در بلندمدت آلت‌کوین فانتوم کار خود را می‌کند و به اعداد بالایی می‌رسد. البته فعلا انتظار دارم تا ۰/۶۰ دلار رشد کند.»

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا