اقتصادی

۴ ارز دیجیتال با بازدهی بیشتر از ۲۰۰ درصد در یک هفته

هار ارز دیجیتال پروژه‌های «بازی کن – پول در بیاور» در این هفته با درخشش خود بازدهی به مراتب بیشتر از بیت‌کوین و اتریوم را به ثبت رساندند

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، چهار ارز دیجیتال پروژه‌های «بازی کن – پول در بیاور» در این هفته با درخشش خود بازدهی به مراتب بیشتر از بیت‌کوین و اتریوم را به ثبت رساندند. یکی از ارزهایی که بیشترین رشد را در هفت روز گذشته به ثبت رساند، یوشی (YOOSHI) بود، ارز دیجیتال بازی محور که روی اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس (BSC) خلق شده است.

ارز یوشی (YOOSHI)

آمار برگرفته شده از کوین‌گیکو نشان می‌دهد که یوشی در یک هفته گذشته رشدی ۶۲۰ درصدی داشته و از کف ۰٫۰۰۰۰۰۰۵۷ دلاری به سسقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۰۴۱ دلاری رسیده است. در حال حاضر این آلت‌کوین در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۳۴ دلاری در حال معامله است.

ارز دیجیتال مانا (MANA)

ارز دیجیتال بعدی مانا (MANA) است. این رمزارز که دارایی بومی پلتفرم واقعیت مجازی بلاکچینی دیسنترالند محسوب می‌شود در هفت روز گذشته رشدی ۴۴۸ درصدی را به ثبت رساند و از ۷۵ سنت به سقف تاریخی ۴٫۱۱ دلاری رسید. دیسنترالند اخیرا یک مرکز رشد «بازی برای پول درآوردن» ایجاد کرده تا از بازی‌های جدید ادغام شده در پلتفرم متاورس حمایت کند.

استارلینک (STARL)

توکن بازی بعدی استارلینک (STARL) است که طوری طراحی شده که به بازیگران اجازه می‌دهد از طریق سفر به جهان مجازی و انجام ماموریت‌هایی ارز دیجیتال کسب کنند.

این آلت‌کوین که در رتبه ۱۹۰ از نظر ارزش بازار قرار دارد، طی هفت روز از کف قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلاری به سقف جدید ۰٫۰۰۰۰۶۴ دلاری صعود کرد. رشدی ۳۲۰ درصدی در تنها یک هفته.

ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس (SAND) دیگر ارز بازی محوری است که در این هفته رشدی بالاتر از ۲۰۰ درصد را به ثبت رساند. این پلتفرم بازی هنگ‌کنگی که از سوی سافت‌بانک مورد حمایت قرار گرفته توانسته سرمایه جدید ۹۳ میلیون دلاری را جذب کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا