کسب و کار

۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و خلاقانه

هدایای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی  در فضای کسب و کار ایفا می‌کنند. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و حتی کسب و کارهای نوپا برای جذب مشتریان جدید از انواع هدیه تبلیغاتی ارزان و خلاقانه استفاده می‌کنند. در حقیقت این کار برای تقدیر از زحمات کارکنان و نیز جلب رضایت مخاطبین انجام می‌گیرد. همچنین باعث معروفیت بیشتر برند و شناخته تر شدن آن بین مشتریان جدید می‌شود.

امروزه در حوزه برندینگ شاهد فضای رقابتی بسیار شدیدی هستیم و به همین دلیل است که صاحبان کسب و کارها به دنبال راهکارهایی برای تثبیت و بیشتر مطرح کردن مشاغل خود هستند. آنها برای این کار به سراغ هدایای تبلیغاتی می‌روند. در ادامه این مقاله ۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و خلاقانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی ارزان چگونه به معرفی کسب وکارها کمک می کنند؟

هدیه تبلیغاتی ارزان به دلیل مناسب بودن قیمت برای عموم مردم قابل دسترس تر بوده و نسبت به هدایای گران قیمت از تنوع بیشتری برخودارهستند. این هدایا از نظر ابعاد دارای اندازه‌های مختلف بوده و مخاطبان هدف می‌توانند در طول روز این محصولات را همراه خود داشته باشند. با این تفاسیر، تمامی مشاغل چه یک کسب و کار کوچک و چه سازمان‌های بزرگ، نیاز به استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی برای تبلیغات و معرفی خدمات خود به مشتریان دارند.

  ممکن است تصور کنید که برای افزایش فروش محصولاتتان و جذب بیشتر مشتری نیاز به سپری شدن زمان‌های طولانی و یا تبلیغات پرهزینه در سطح شهر یا در رسانه‌ها داشته باشید، اما فراموش نکنید که با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان و با صرف هزینه معقول میتوانید علاوه بر تبلیغات باعث اشتراک گذاری احساس خوب مشتریان‌تان با دوست و خانواده آنها و در نتیجه جذب بیشتر مشتری شوید!

بهترین هدایای تبلیغاتی

در ادامه با تاثیر هدیه تبلیغاتی بر کسب و کارها بیشتر آشنا می‌شویم:

باعث تبلیغات طولانی مدت برای کسب و کار می‌شوند

هرچه هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید کاربردی تر و با کیفیت تر باشد، محبوبیت و ماندگاری بالاتری داشته و به معرفی بیشتر برند شما کمک می‌کند. به این صورت که هربار مخاطبین شما از آن محصول استفاده کنند، احتمال اینکه افراد جدیدتری نیز با برند و بیزینس شما آشنا شوند بیشتر می‌شود. به طور کلی هدایای تبلیغاتی تاثیر طولانی مدتی دارند و استفاده از آنها برای کسب و کار یک فرصت برای معروفیت بیشتر است.

هدایای تبلیغاتی ضریب بازگشت سرمایه بالایی دارند

هدیه دادن موجب ایجاد حس خوشحالی و رضایتمندی در افراد می‌شود. اگر کارکنان و مشتریان شما این هدیه را از طرف شما دریافت کنند، به طور ناخودآگاه احساس قدردانی پیدا کرده و به سمت شما تمایل پیدا می‌کنند. با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی در تعداد بالا و برای افراد زیادی تهیه می‌شوند، می‌توان این نتیجه را گرفت که این هدایا به برگشت سرمایه کمک بسیار زیادی می‌کنند.

نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات وجود ندارد

هدایای تبلیغاتی ارزان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و همین مزیت قیمتی باعث می‌شود تا شما برای تبلیغات نیاز به بودجه‌ای با رقم سنگین نداشته باشید. به دلیل تنوع بالای این هدایا شما با صرف هزینه اندکی می‌توانید محبت خود را در دل افراد نشانده و آنها را به سمت کسب و کار خود بیشتر جذب کنید.

ماگ تبلیغاتی

شاید تصور شما از هدیه تبلیغاتی، هدایای فاخر و بسیار لوکس باشد اما برای انتقال پیام به مشتری و ایجاد حس وفاداری در کارمندان، تهیه یک ماگ تبلیغاتی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. زیرا این محصول کاربردی بوده و به طور روزانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ماگ و لیوان قابلیت چاپ لوگوی برند را دارند که همین موضوع باعث می‌شود کسب و کار شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد‌.

خودکار تبلیغاتی

یکی از پرمصرف ترین و‌ مورد نیازترین محصول برای هر فرد خودکار است. انتخاب خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه این مزیت را به همراه خواهد داشت که در حالیکه شما هزینه زیادی برای تبلیغات صرف نمی‌کنید، اما می‌توانید با تهیه وسیله مورد نیاز افراد به شناسایی برند و خدمات خود به آنها کمک زیادی بکنید. خودکار تبلیغاتی در دسته هدایای لوکس قرار نمی‌گیرد، اما به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان، تاثیری که بر مخاطب می‌گذارد و رفع نیازهای روزانه آنها، موجب ایجاد حس قدردانی بالا در مشتریان و نیز شناخته شدن بیشتر برند شما توسط آنها می‌شود.

سررسید تبلیغاتی

این دسته از هدایای تبلیغاتی در پایان سال از محبوبیت دو چندانی برخوردار می‌شوند و سازمان ها و شرکت ها با دانستن این موضوع اقدام به تهیه انواع سالنامه تبلیغاتی کرده و به مشتریان و کارمندان خود اهدا می‌کنند. در تهیه سررسید تبلیغاتی باید به کیفیت و زیبایی آنها توجه بسیاری نمود؛ زیرا این هدایا درست مانند خودکار تبلیغاتی زمان بیشتری در دسترس مشتریان و کارکنان خواهند بود. بنابراین هرچه مناسب‌تر و شیک‌تر باشند، آنها بیشتر به بیزینس شما جذب خواهند شد.

هدایای تبلیغاتی ارزان چگونه به معرفی کسب وکارها کمک می کنند؟

کلاه تبلیغاتی

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی  با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کلاه های تبلیغاتی بروید. زیرا این محصولات از تنوع بالایی برخوردار بوده و در انواع جنس‌ها تولید می‌شوند. کلاه تبلیغاتی از جنس های مختلفی چون کتان، فومی و کاغذی ساخته می‌شود و شما می‌توانید روی آنها نوشته تبلیغاتی یا لوگوی برندتان را چاپ کنید.

جاکلیدی تبلیغاتی

یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین هدایای تبلیغاتی جاکلیدی تبلیغاتی است. در واقع شما برای نفوذ بیشتر در زندگی مشتریان می‌توانید انواع جاسوییچی سفارشی خود را در رنگ‌های مختلف تهیه کرده و به مناسبت‌های مختلف آنها را به کارمندان و مخاطبان هدف خود بدهید. برای جذابیت بیشتر و خاص بودن آنها می‌توانید از انواع جاکلیدی چراغ دار و یا سرگرم کننده مانند جاکلیدی روبیک استفاده نمایید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

یکی دیگر از انواع هدیه تبلیغاتی ارزان ساعت است. همه افراد در طول زندگی به اگاهی از زمان برای برنامه ریزی روزانه خود احتیاج دارند؛ پس به ساعت نیاز مبرم پیدا خواهند کرد. ساعت دیواری به دلیل قرارگرفتن در روی دیوار می‌تواند نقش مهم‌تری در دیده شدن کسب و کار شما داشته باشد. همچنین با چاپ لوگوی مخصوص به خودتان می‌توانید از آن به عنوان یک تابلوی دکوراتیو تبلیغاتی استفاده کنید.

تی شرت تبلیغاتی

در دنیای تبلیغات استفاده از پوشاک برای معرفی برند و محبوبیت بیشتر آن کاربرد فراوانی دارد. زیرا لباس‌ها و اکسسوری ها در مکان‌های زیادی پوشیده می‌شوند و اگر نام برند شما روی یک تی شرت حک شده باشد، به دلیل اینکه راحت‌تر در معرض عموم قرار می‌گیرد، پتانسیل بازاریابی عمیق‌تری برای شما ایجاد خواهد شد. همچنین به جای صرف هزینه‌های گزاف برای بیلبوردهای تبلیغاتی  و دیواری می‌توانید با خرید تیشرت تبلیغاتی با یک تیر دو نشان بزنید و یک بیلبورد تبلیغاتی سیّار داشته باشید.

کلام آخر : ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان؛ رشد بی وقفه کسب و کار!

 هدایای تبلیغاتی کمک بسیاری به مشاغل در دیده شدن و جذب بیشتر مشتریان می‌کنند. برای افزایش تاثیر هدایای تبلیغاتیبر کسب و کارها لازم است تا با داشتن یک استراتژی مناسب بازاریابی اقدام به اهدای این هدایا کنید. در این مقاله محصولات مهمی را برای تهیه و انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان مناسب برشمردیم. همچنین از تاثیر آنها بر معرفی بیشتر و فروش بالاتر کسب و کارها صحبت کردیم. بدون شک در دنیای پر رقابت امروزی برای هر شرکت و سازمانی که با مخاطب در ارتباط است، ارائه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان امری واجب و تاثیرگذار است. حتی برای مشاغل خرده پا و یا کسب وکارهای کوچکی که به تازگی فعالیت خود را اغاز کرده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا