اجتماعی

۷ هواپیما به ناوگان ملی اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام آمادگی این شرکت برای انجام پرواز‌های اربعین پس از عملیات حج، از بکارگیری ۷ هواپیما در ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شمس الدین فرزادی پور گفت: در مناسبت‌های خاص مانند حج و اربعین، باید ناوگان هوایی با خرید هواپیما و سرخط کردن هواپیما‌های زمین گیر افزایش یابد.
فرزادی پور در خصوص افزایش ناوگان ایران ایر تأکید کرد: اولویت ما تعمیر داخلی است و در ۶ ماه آینده ۷ هواپیمای جدید بکارگیری می‌شود که طبق برنامه پیش می‌رویم تا هواپیما‌ها یکی پس از دیگری وارد چرخه پروازی شود.
وی ادامه داد: ظرفیت پرواز با تعداد هواپیما نسبت مستقیم دارد بنابراین در تلاش هستیم با تأمین منابع و خرید هواپیما و همچنین تعمیرات داخلی، ظرفیت بالا برود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رسالت ما به عنوان شرکت دولتی ارائه خدمات است افزود: شرکت جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم است و اصل خدمتی که می‌توانیم ارائه دهیم، اولویت دارد.
فرزادی پور با اشاره به این که شرکت هواپیمایی دولتی فرایند سخت تری سپری می‌کند اظهار کرد: سال آینده برای هما سالی خاص با ناوگان قوی‌تر خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تنظیم زمان و استاندارد‌های خاص در ایام فشردگی پروازها، کار دشواری است ادامه داد: ایام خاص و مناسبت‌های ویژه فضای مناسب و امکانات مطلوب می‌طلبد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا