اقتصادی

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی!

خودروهای بلند(از نظر ارتفاع) شامل انواع اس یو وی و کراس اوور طی یک دهه گذشته همواره فروش تضمین شده ای برای کمپانی های تولیدکننده به همراه داشته و روند استقبال از آن نیز کماکان مسیر رشد را دنبال می کند. در این میان شاسی بلندهای جمع و جور به مراتب عملکرد موفق تری نیز دارند زیرا هم از نظر اندازه با شرایط زندگی امروزی سازگاری بیشتر دارند و هم آنکه برچسب قیمت آنها به مراتب در مقایسه شاسی بلندهای فول سایز رقابتی تر است.

با این توضیحات در مطلب امروز سراغ مجموعه ای از بهترین شاسی بلندهای کوچک لوکس می رویم تا یک لیست متفاوت از این گروه ایجاد کنیم. خودروهایی لوکس با قیمت هایی جذاب برای مشتریان در بازار جهانی که البته شامل بازار ایران نخواهد شد زیرا قیمت برخی از این محصولات لوکس تراز اول جهان هم اکنون با برچسب قیمت یک شاسی بلند چینی در بازار ایران برابری دارد!

آکورا آر دی اکس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۸۵۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

 آر دی اکس یکی از زیباترین شاسی بلندهای بازار در کلاس خود است. محصولی با طراحی عضلانی، جزئیات زیاد در بخش های مختلف بدنه و یک برند قابل اعتماد که مجموعا گزینه ای مناسب را پیش روی مشتری قرار داده است. آر دی اکس مجهز به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلند توربوشارژ است که تا ۲۷۲ اسب بخار خروجی و ۲۸۰ پوندفوت گشتاور دارد.

آلفا رومئو استلویو ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۴۲۰۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

حضور لوگوی آلفا روی هر بدنه ای که قرار بگیرد خود به تنهایی تبدیل به دلیل خرید برای طیف وسیعی از مشتریان می شود. استلویو یک شاسی بلند جمع و جور با طراحی زیبا بویژه در بخش دماغه است که البته در مبارزات خیابانی نیز قوانین خود را دارد! در این محصول از یک موتور ۴ سیلندر توربو با ۲۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۶ پوند فوت استفاده شده است. البته اگر قصد آتش بازی در خیابان را داشته باشید می توانید همین محصول را با امضا پرفورمنس کوادروفولیو(با موتور ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توربودوقلو) تهیه کنید تا خروجی به ۵۰۵ اسب و گشتاور به ۴۴۳ پوندفوت افزایش یابد.

آئودی اس کیو۵ مدل ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۵۴۰۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

این خودرو به دلیل سکوت مثال زدنی کابین در سرعت بالا تحسین شده است. فضای داخلی کابین عالی طراحی شده و یک آلمانی باشخصیت در دنیای خودرو محسوب می شود. نشانگر آمپر دیجیتال آنهم طرفداران خاص خود را دارد. اس کیو۵ در مقایسه با کیو۵ استاندارد تجربه ای بهتر از رانندگی با یک شاسی بلند را انتقال می دهد. این خودرو از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۳۴۹ اسب بخار و گشتاور ۳۶۹ پوندفوت استفاده می کند.

جگوار آی-پِیس (ایی ویی۴۰۰) ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۷۱۰۰۰ دلار

اگر متفاوت ترین شاسی بلند کوچک بازار را می خواهید این یک گزینه برتر برای مشتری است. طراحی عالی، ظاهری جنگنده، فناوری آینده نگر و کیفیت تضمین شده توسط جگوار همه یکجا در این محصول حاضر هستند. ورودی هوای روی درپوش موتور این مدل طرفداران زیادی دارد و همه عاشق حس اسپرت آن می شوند. مجموع خروجی این خودرو با موتور الکتریکی و باتری ۹۰ کیلووات برساعت لیتیوم یون آن برابر با ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور نیز ۵۱۲ پوند فوت است. آی-پیس طی ۴.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. برد این خودرو با شارژ کامل برابر با ۳۷۶ کیلومتر است.

لکسس ان اکس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۸۰۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

وقتی درباره لکسس صحبت می شود خیال مشتری از همه چیز راحت است. ان اکس ترکیبی فعال از طراحی زیبا و کیفیت بالا را همراه خود دارد. این محصول از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده می کند.

مرسدس بنز جی ال اِی کلاس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۵۵۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

می توانید آنرا یک هاچ بک مرتفع هم در نظر بگیرید! اما به هر ترتیب اینجا با کیفیت مرسدس سر و کار خواهیم داشت. در این محصول خوش ساخت از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده شده است. اگر هزینه ها را افزایش دهید جی ال اِی۴۵ با موتور ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ پوندفوتی نیز گزینه جذابی به نظر می رسد.

مرسدس بنز جی ال سی کلاس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۴۴۰۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

یک شاسی بلند فوق العاده باکیفیت با طراحی عالی و چراغ های جذاب مرسدس پیش روی شما قرار دارد. خط شانه قوی، زوایا و خطوط برجسته نمای جانبی خاصی برای این محصول ایجاد کرده اند. در این محصول از موتور ۲ لیتری توربوشارژ استفاده شده که خروجی آن برابر با ۲۵۵ اسب بخار است. گشتاور این مجموعه نیز ۲۷۳ پوندفوت محاسبه شده است. امکان ارتقا انتخاب با مدل ۶ سیلندر و یا ۸ سیلندر نیز جذابیت های این کلاس را افزایش داده است. نمونه ۸ سیلندر از موتور ۴۶۹ اسب بخاری با گشتاور ۴۷۹ پوندفوت استفاده می کند. گفتنی است نمونه پلاگین هیبرید ۳۱۵ اسب بخاری با گشتاور ۵۱۶ پوندفوت نیز در کاتالوگ فروش قرار دارد.

پورشه ماکان ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۵۲۵۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

پرفروش ترین مدل پورشه همچنان جذابیت خود را به مدل سال انتقال می دهد. ماکان اس ۲۰۲۰ از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو با ۳۴۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۴ پوندفوت استفاده می کند. مدل ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۷۳ پوندفوت نیز در کاتالوگ فروش قرار دارد. اما برای کسانی که قدرت بیشتر می خواهند نیز یک تپنده ۶ سیلندر ۴۰۶ اسب بخاری ۶ سیلندر با گشتاور ۴۰۶ پوندفوت قابل سفارش است.

ولوو اکس سی ۴۰ مدل ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۵۰۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

یک شاسی بلند ایمن و زیبا که می تواند هر مخاطبی را مجذوب خود کند. ولوو این محصول را به یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر مجهز کرده که ۲۴۸ اسب بخار خروجی و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور دارد.

ولوو اکس سی۶۰ مدل ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۴۱۵۰۰ دلار

این شاسی های لوکس کوچک! (+تصاویر)

آخرین خودروی لیست امروز ما هم یک ولوو است که در مقایسه با اکس سی۴۰ جذابیت های بیشتری را در اختیار مشتری قرار می دهد. در این محصول هم موتور ۴ سیلندر توربو ۲۴۸ اسب بخاری قابل سفارش است و هم گزینه قدرتمندتر ۳۱۶ اسب بخاری که از یک تپنده ۶ سیلندر توربو می آید. گشتاور این مدل نیز برابر با ۲۹۵ پوندفوت است.

در کاتالوگ فروش ولوو یک موتور پلاگین هیبرید ۴۰۰ اسب بخاری نیز با گشتاور ۴۷۲ پوندفوت برای اکس سی۶۰ قابل سفارش خواهد بود.

عصرایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا