فرهنگی

راهنمای خرید کتاب زبان خارجه از دوجلدی

اگر هم‌اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، بی‌شک از اهمیت بالای یادگیری یک زبان خارجه مطلع هستید. یادگیری یک زبان دوم مانند زبان انگلیسی موقعیت‎های شغلی و اجتماعی بیشتری را برای فرد ایجاد کرده و زندگی او را از طریق مختلف ارتقا می‌دهد. برای یادگیری زبان خارجه دو راه کلی وجود دارد: در کلاس‌های موسسات آموزش زبان خارجه شرکت کنید یا زبان مورد نظرتان را به صورت خودآموز شروع به یادگیری کنید.

یادگیری خودآموز زبان از روش‌های محبوب زبان آموزان است. برای یادگیری زبان به صورت خودآموز روش‌های مختلفی وجود دارد؛ دی وی دی‌های آموزشی را تهیه کنید، فیلم ببینید و موسیقی گوش دهید یا کتاب بخوانید. کتاب‌ های زبان خارجه مانند کتاب‌های داستانی یا فرهنگ لغت و کتاب واژگان زبان از تاثیرگذارترین شیوه‌های آموزش زبان به صورت خودآموز به شمار می‌روند. حتی اگر برای یادگیری یک زبان دوم به کلاس می‌روید باز هم به کتاب‌های کمک آموزشی زبان یا کتاب واژگان نیاز خواهید داشت.

راهنمای خرید کتاب زبان خارجه از دوجلدی، راهنمایی است که به شما می‌گوید چگونه بهترین کتاب‌های مربوط به زبان خارجه را به صورت اینترنتی سفارش دهید. وب سایت دوجلدی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی کتاب در ایران است که امکان خرید هرگونه کتاب عمومی، کمک درسی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و زبان خارجه را فراهم کرده است. در دسته بندی کتاب زبان خارجه این سایت زیر دسته‌ها زیر به چشم می‌خورد:

  • داستانی
  • آموزشی
  • کودک
  • مطالعه عمومی
  • فرهنگ لغت
  • آزمون‌ها

چرا کتاب زبان خارجه را از سایت دوجلدی خریداری کنیم؟

همان‌طور که کمی پیش هم گفته شد وب سایت دوجلدی، مرجع کتاب ایران، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب با بیش از ۱۰۰۰۰ عنوان کتاب با ژانرها و موضوعات مختلف است. یکی از دسته بندی‌های پرفروش این سایت، دسته کتاب‌های زبان خارجه است. در این دسته بندی می‌توانید کتاب داستان‌های خارجی، کتاب‌هایی در حوزه آموزش زبان یا کتاب‌هایی متناسب با آموزش کودکان خریداری کنید.

دسته بندی مشخص و منظم، تفکیک کتاب‌ها به گروه‌های سنی و ژانرهای مختلف، ارسال به موقع، امکان ارسال رایگان به تهران و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های خرید کتاب زبان خارجه به صورت اینترنتی از دوجلدی به شمار می‌روند. اگر به دنبال سایتی معتبر برای خرید کتاب‌های زبان هستید، توصیه می‌کنیم یک بار خرید از وب سایت دوجلدی را امتحان کنید.

خرید کتاب‌های داستانی زبان خارجه از دوجلدی

زبان آموزان به خوبی از تاثیر کتاب‌های داستانی در یادگیری زبان آگاه هستند. با کمک کتاب‌های داستانی می‌توانید دایره واژگانتان را گسترده‌تر کنید و با اصطلاحات زبان خارجه بیشتر آشنا شوید. برای خرید کتاب‌های داستانی زبان خارجه به مرجع معتبری نیاز خواهید داشت.

 وب سایت دوجلدی یکی از این سایت‌های معتبری است که می‌توانید از طریق آن اقدام به خرید کتاب داستانی زبان خارجه کنید. نام کتاب مورد نیاز خود را در سایت جستجو کنید و اگر کتاب یافت نشد، از طریق فرم درخواست کتاب درج شده در سایت، از کارشناسان سایت دوجلدی بخواهید این کتاب را برایتان تهیه کنند.

خرید کتاب آموزشی زبان خارجه از وبسایت دوجلدی

 کتاب‌هایی که در حوزه آموزش زبان‌های خارجه چاپ می‌شوند بسیار متنوع هستند. این دسته از کتاب‌های آموزشی را می‌توانید از طریق انتشاراتی‌های مختلفی تهیه کنید. اما اگر نمی‌دانید بهترین کتاب‌های آموزشی زبان خارجه چه کتاب‌هایی هستند، نگاهی به این دسته بندی در سایت دوجلدی بیندازید. دوجلدی بهترین کتاب‌های آموزشی زبان خارجه را به صورت یکجا برای علاقه مندان به یادگیری زبان جمع آوری کرده است.

سفارش کتاب‌ زبان خارجه مناسب کودکان از دوجلدی

یادگیری زبان خارجه در سنین کودکی از جهات زیادی حائز اهمیت است. افرادی که از سنین کودکی شروع به یادگیری یک زبان خارجه مانند زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم کرده‌اند، خیلی زود به سطح قابل قبولی در آن زبان رسیده‌اند. این دسته از افراد تنها به واسطه اینکه خیلی زود یادگیری زبان را آغاز کرده‌اند، موقعیت‌های تحصیلی و شغلی ایده آلی خواهند داشت.

اگر می‎‌خواهید کودکان خود را در سنین پایین به یادگیری زبان خارجه علاقه‌مند کنید، یک راهکار بسیار عالی پیش‌رو دارید و آن کمک گرفتن از کتاب‌های کودک زبان خارجه است. کتاب‌هایی که در قالب کتاب‌های آموزشی زبان یا کتاب داستان برای کودکان چاپ می‌شوند در آموزش و یادگیری بسیار تاثیرگذار خواهند بود. این کتاب‌ها را می‌توانید از طریق وب سایت دوجلدی تهیه کنید.

خرید کتاب‌هایی برای مطالعه عمومی زبان خارجه

زبان آموز هستید و به دنبال منابعی برای مطالعه عمومی و ارتقای سطح زبان خود می‌گردید؟ همان‎‌طور که حتما می‌دانید زبان‌های خارجه بسیار فرار هستند و اگر مطالعه نداشته باشید ممکن است دایره واژگانتان روز به روز محدود و محدودتر شود. از همین‌رو توصیه ما به شما این است که همواره منابعی را برای مطالعه عمومی در کتابخانه خود داشته باشید.

خواندن این کتاب‌ها نه تنها اجازه نمی‌دهد دانسته‌ها و یادگیری‌های خود را فراموش کنید، بلکه دایره واژگان و اصطلاحاتتان را نیز تقویت می‌کند. وب سایت دوجلدی، مرجع کتاب ایران، برای این دسته از افراد نیز کتاب‌هایی را برای فروش دارد. این کتاب‌ها را می‌توانید به صورت نسخه چاپی، pdf یا نسخه صوتی خریداری کنید.

خرید فرهنگ لغت از دوجلدی

در حال یادگیری یک زبان خارجه هستید و هنوز فرهنگ لغتی خریداری نکرده‌اید؟ فرهنگ لغت‌ها تاثیر زیادی در یادگیری واژگان زبان خواهند گذاشت. یکی از ابزارهای ضروری که یک زبان آموز باید همواره در کنار خود داشته باشد، یک فرهنگ لغت جامع و کاربردی است. فراموش نکنید که بخش زیادی از یادگیری زبان خارجه، وابسته به وسیع‌تر کردن دایره واژگان است. با کمک این فرهنگ لغت‌ها که می‌توانید از طریق سایت دوجلدی خریداری کنید، دیگر نگران فراموش کردن لغات نباشید چراکه می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص با کمک فرهنگ لغت خود آن‌ها را مرور کنید.

خرید آزمون های زبان خارجه از دوجلدی

بسیاری از افراد به واسطه تمایل به تحصیل یا کار در خارج از کشور، درصدد دریافت مدرک بین المللی زبان‎‌های خارجه هستند. برای دریافت مدرک بین المللی زبان انگلیسی که یکی از پرمتقاضی‌ترین زبان‌های خارجه برای دریافت مدرک به شمار می‌رود، باید در آزمون‌های بین المللی شرکت کنید. آزمون‌های زبان انگلیسی انواع مختلفی دارند که عبارتنداز:

  • IELTS
  • TOEFL
  • TOEFL PBT
  • TOEFL IBT
  • OPI
  • TOEIC

یکی از عواملی که موفقیت شما را در قبولی این آزمون‌ها با نمره بالا تضمین می‌کند، بررسی و مطالعه آزمون‌های دوره‌های گذشته است. احتمالا از خود می‌پرسید چگونه می‌توان به نمونه سوالات این آزمون‌ها دسترسی داشت؟ از طریق سایت دوجلدی می‌توانید اقدام به خرید این آزمون ها کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا