کسب و کار

۵ سایت برای پیدا کردن ارزانترین تورهای اروپا

این که بتوانیم ارزانترین تورهای اروپا را پیدا کنیم، به نوعی می توانیم یک سفر همه چیز تمام را برای خودمان رقم بزنیم! تصور کنید که تنها با پرداخت نصف هزینه یک تور، به دور اروپا سفر کرده و از مکان های دیدنی و بناهای تاریخی بازدید کرده اید که تا به حال نظیر آنها، تنها در تصاویر وجود دارند. از این رو ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ۵ سایت برای پیدا کردن ارزانترین تورهای اروپا بپردازیم. همراه ما باشید.

معرفی پنج سایت برتر برای پیدا کردن تورهای ارزان اروپایی

در همین ابتدا بدون معطلی به سراغ معرفی ۵ سایت برتر برای یافتن ارزانترین تورهای اروپایی می پردازیم.

نهال گشت، بهترین سایت برای ارزان ترین تورهای اروپایی، حتی تورهای لحظه آخری!

نهال گشت، بهترین سایت برای ارزان ترین تورهای اروپایی، حتی تورهای لحظه آخری!

اولین سایت فروش تور اروپا که قرار است در این بخش به معرفی آن بپردازیم، نهال گشت نام دارد. نهال گشت به عنوان یک آژانس مسافرتی به فعالیت پرداخته که در حال حاضر دارای دو دفتر در کرج و تهران است. این آژانس مسافرتی با شعار “مقصد بعدی؟” توانسته با ارائه انواع تور اروپا ارزان، این زمینه را برای تمامی افراد به ارمغان آورد تا با هر میزان بودجه ای که دارند، سفر دور اروپا بپردازند.

نکته مهم دیگر در رابطه با نهال گشت این است که کارشناسان این مجموعه به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به تماس های شما هستند. به هیچ عنوان نیازی نیست برای رزرو تور خود به صورت حضوری در دفتر نهال گشت حضور پیدا کنید. می توانید تنها با یک تماس، خود را برای سفر دور اروپا آماده کنید.

مزایای انتخاب آژانس مسافرتی نهال گشت:

  • رزرو ارزانترین تورهای اروپا در سریع ترین زمان
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته.
  • ارائه اطلاعات کاملا بروز در رابطه با مدارک مورد نیاز سفر و هزینه ها.

آیشم، بهترین انتخاب برای رزرو ارزانترین تورهای اروپایی با امکانات VIP

آیشم، بهترین انتخاب برای رزرو ارزانترین تورهای اروپایی با امکانات VIP

پس از نهال گشت، نوبت به آژانس مسافرتی آیشم می رسد. آیشم یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی است که در برگزاری انواع تورهای ارزان قیمت اروپایی تا به امروز، بسیار خوب و قوی عمل کرده است. این آژانس مسافرتی دارای پرسنلی مجرب بوده که در تمامی روزهای هفته و ساعات، آماده پاسخگویی و انجام خدمات به شما مشتریان عزیز هستند.

مهم ترین ویژگی که آیشم با خود به همراه داشته و آن را متمایز از سایر سایت ها در این لیست می کند، امکان استرداد بلیط هواپیما است. این موضوع به این معناست که شما می توانید به صورت تمام و کمال به این مجموعه برای هر نوع سفری اعتماد کنید؛ زیرا آیشم همواره به دنیال رضایت شما عزیزان است.

مزایای انتخاب آژانس مسافرتی آیشم:

  • اخذ ویزا
  • انجام خدمات رزرواسیون هتل
  • صدور بیمه های مسافرتی
  • مجری مستقیم تورهای خارجی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

علی بابا، بهترین سایت برای رزرو و کسب اطلاعات عمومی در رابطه با تورهای اروپایی

آیشم، بهترین انتخاب برای رزرو ارزانترین تورهای اروپایی با امکانات VIP

علی بابا یکی از آژانس های مسافرتی ایرانی بوده که به دلیل تبلیغات گسترده ای که در سطوح شهرهای مختلف داشته، شاید نسبت به سایر سایت هایی که در این مطلب به آنها پرداخته شده است، بیشتر شناخته شده باشد، اما به لحاظ حرفه ای بودن، کاملا مطابق با سایر سایت های این لیست است.

علی بابا با شعار این که “برایمان فرقی نمی کند عازم کجا هستید، شما هرکجا بخواهید ما می بریمتان” تا به امروز توانسته است تورهای ارزان قیمت اروپایی بسیاری را برگزار کند. این سایت که مانند دو سایت معرفی شده دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است، این زمینه را برای شما مهیا می کند تا به راحتی به سفر دور اروپا بروید، بدون این که نیاز باشد تا هزینه ای بسیار را در این زمینه انجام دهید. تا به امروز، بیش از ۹۷ درصد از مشتریان علی بابا از سرویس تورهای ارزان قیمت علی بابا رضایت کامل را به همراه داشته اند.

مزایای انتخاب آژانس مسافرتی علی بابا:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارائه تورهای صد در صد ارزان قیمت
  • تعهد حرفه ای
  • پاسخگویی سریع به سوالات شما

الی گشت، سایتی که تجربه ای عالی از تورهای اروپا را برای شما ارائه می دهد

الی گشت تا به امروز توانسته تا به خوبی در حوزه گردشگری به صورت آنلاین عمل کرده و یکی از سایت های معتبری باشد که تجربه یک سفر اروپایی عالی را برای شما رغم می زند. شما هر کجای دنیا که باشید و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید با کارشناسان مطرح الی گشت ارتباط برقرار کرده و رزرو ارزان ترین تورهای اروپا را انجام دهید.

الی گشت با شعار ” همراه الی گشت با اطمینان از انتخابتان، قدم در مسیر فراموش نشدنی سفرتان بگذارید” توانسته تا به امروز مشتریان بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. با توجه به کامنت هایی که در رابطه با این وبسایت در گوگل مپ قرار داده شده است، درصد بسیاری از مشتریان از خدمات این وبسایت راضی بوده اند.

مزایای انتخاب آژانس مسافرتی الی گشت:

  • مشاهده مدت زمان هر کدام از پروازها
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی الی گشت پس از خرید بلیط هواپیما
  • تعیین تعداد توقف در طول مسیر مسافرت با هواپیما
  • رزرو تورهای ارزان اروپایی در سریع ترین زمان ممکن

الفبا سفر، بهترین و معتبرترین سایت برای رزرو تورهای اروپایی ارزان قیمت

آخرین مورد در این لیست را الفبای سایت به خود اختصاص می دهد. این سایت که دفتر مرکزی آن واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، نبش سازمان آب غربی، ساختمان نور قائم واحدهای ۳ و ۹ و ۱۰ و ۱۲ و ۱۶ است، یکی از سایت های معتبر بوده که تا به امروز توانسته به عرضه انواع مختلفی از تورهای ارزان قیمت اروپایی بپردازد.

افرادی که به سایت الفبای سفر مراجعه می کنند، با فهرستی از تمام تورهایی که این آژانس مجری آنها است، رو به رو خواهند شد و در بخش تورهای ویژه، می توانند تورهای ارزان قیمت اروپایی را مشاهده کنند. الفبای سفر تا به امروز توانسته به خوبی در این زمینه بدرخشد و تورهای بسیار هیجان انگیزی را برای شما عزیزان ارائه دهد.

مزایای انتخاب آژانس مسافرتی الفبای سفر:

  • ارائه اطلاعات دقیق از تورهای مسافرتی
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • ارائه امکاناتی مانند تبدیل ارز

سخن پایانی

در این مطلب ما سعی بر این داشتیم تا شما عزیزان را با پنح سایت برتری که در حوزه ارائه ارزانترین تورهای اروپایی فعالیت می کنند، آشنا کنیم. با توجه به مشخصاتی که از این وبسایت ها در اختیار شما قرار دادیم، می توانید بهترین را برای خود انتخاب کرده و همین حالا، رزرو تور اروپایی خود را انجام دهید. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که سفر عالی را برای خود به همراه داشته باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا