کسب و کار

۷ برند از بهترین شیرآلات ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۱!

نمایشگاه صنعت ساختمان جایی برای رونمایی و معرفی محصولات جدید شرکت ها و تولیدکنندگان در حوزه صنعت ساختمان است. شیرآلات بهداشتی نیز به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات منزل یکی از محصولات پرطرفداری است که هر ساله در نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه می شود. امسال نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. بسیاری از برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در این نمایشگاه شرکت کردند که از جمله آن ها می توان به شیرآلات راسان، KWC، شیبه، کسری، قهرمان، شیرآلات کاویان، شودر و… اشاره کرد. در این مقاله توضیح مختصری در مورد برخی از این شرکت ها داده شده است.

شیرآلات شودر

شرکت شودر یکی از لوکس ترین برندهای شیرآلات ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. همانطور که از شعار این شرکت، چون جزئیات مهم است، پیداست تمرکز شیرآلات شودر بر روی جزییات است. این شرکت با بهره گیری از فناوری پیشرفته و نیروهای متخصص توانسته خط تولید خود را گسترش دهد و محصولاتی بسیار شیک و فانتزی به بازار دهد. قیمت شیرآلات شودر نیز بالاست و جایگاه آن در میان مصرف کنندگان مانند شرکت KWC است.

شیر روشویی شودر

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC مجهزترین کارخانه و تجهیزات را در میان رقبای خود دارد. این برند تحت لیسانس KWC سوییس است که فعالیت خود را حدود ۱۵۰ سال پیش آغاز کرده است. در سال ۱۳۵۳، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، طی یک قرار داد، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران کرد و این شرکت فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. شیرآلات کی دبلیو سی لوکس و خاص است و معمولاً رنگ های درخشان و جذابی دارد.

شیرآلات کاویان

یکی از قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات بهداشتی، شیرآلات کاویان با ۵ سال ضمانت است. موسس این شرکت از سال ۱۳۶۸ یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده است. بسیاری از شما ممکن است نام شیرآلات کاویان را نشنیده باشید، چرا که پیش از ثبت برند کاویان در سال ۱۳۸۶ به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان می پرداخت و احتمالاً تجربه استفاده از محصولات این شرکت را بدون اینکه بدانید داشته اید. از سال ۱۳۸۶ طراحی و تولید شیرآلات مونتاژ شده با برند کاویان را با رویکرد طراحی محصولات غیر کپی آغاز کرد. این شرکت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان https://www.kavianhamafza.com)) امکان خرید مستقیم از تولید کننده را به همراه توضیحاتی در مورد ایده طراحی هر محصول فراهم آورده است.

شیرآلات کاویان به تازگی مورد توجه بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است و خلاقیت چشم گیری در طراحی محصولات از خود نشان می دهد. از جمله محصولات جدید این شرکت می توان از شیرآلات توکار، ست اقتصادی آراز، مدل گلسا و ست شیک ساتین نام برد.

شیرآلات شیبه

شیرآلات شیبه که از سال ۱۳۴۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید شیرآلات آغاز کرد و از قدیمی ترین و در زمان خود خوشنام ترین کارخانه های تولید شیرآلات بهداشتی بود. با گذشت سال ها و تحت تأثیر رقابت شدید و تبلیغات گسترده رقبا، برند شیبه کمرنگ تر شد. اما امسال شاهد بازگشت شیرآلات شیبه به رقابت حاکم در حوزه صنعت ساختمان بودیم. محصولات شیبه باکیفیت و استاندارد است و در میان فروشندگان قدیمی کاملاً شناخته شده است. شیبه با کمی تلاش جایگاه گذشته خود را به زودی خواهد یافت.

شیرآلات شیبه

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان یکی از شناخته شده ترین برندهای شیرآلات بهداشتی است که حتما تبلیغات محیطی، تلویزیونی یا رادیویی آن را دیده و شنیده اید. شرکت راسان در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی آغاز کرد و محصولاتی با تنوع بسیار گسترده به بازار عرضه نمود. محصولات راسان شامل انواع شیرآلات هوشمند، یونیورست و فلاش تانک است.

شیرآلات کسری

یکی از بهترین شیرآلات ایرانی شیرآلات کسری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد. شیرآلات کسری تولیدکننده انواع شیرآلات روشویی، شیر دستشویی، حمام و آشپزخانه است. محصولات شیرآلات کسری حدود ۱۲۰ مدل و بسیار متنوع است.

شیرآلات کسری

شیرآلات قهرمان

غرفه شیرآلات قهرمان معمولاً در نمایشگاه های صنعت ساختمان بیشترین تعداد شیرآلات را به نمایش می گذارد. شیرآلات قهرمان از قدیمی های عرصه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ایران است. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا ساخته می‌شوند و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. تنوع گسترده شیرآلات قهرمان مهم ترین ویژگی محصولات این شرکت به شمار می رود.

بهترین شیرآلات ایرانی حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی بسیاری با تمام قوا در این نمایشگاه حضور داشتند: شیرآلات KWC، شودر، شیرآلات کاویان، راسان، کسری، قهرمان، شیرآلات کلار، شیرآلات شیبه، شیرآلات درخشان و… . برای مشخص کردن بهترین شیرآلات ایرانی حاضر در نمایشگاه در این مقاله از منظر رشد و خلاقیت به موضوع نگاه کرده ایم. طی چند سال پیگیری نمایشگاه یکی از شرکت هایی که هر ساله محصولات خلاقانه و غیر کپی ارائه داده است شیرآلات کاویان است. به نظر می رسد در میان رقبا شرکت شیرآلات کاویان هم افزا روند رو به رشدی داشته و جای خود را در بازار تا حد زیادی پیدا کرده است. ممکن است این برند هنوز تنوع گسترده سایر برندها را نداشته باشد، اما می توان گفت از نظر ارائه طرح های انحصاری حتی در میان ست های اقتصادی خود حرف اول را می زند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا