اقتصادی

شرایط فک رهن خودروهای ایران خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای شرایط فک رهن پیش از موعد خودروهای پیش‌فروش شده را اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای شرایط فک رهن پیش از موعد خودروهای پیش‌فروش شده را اعلام کرد.

متن بخشنامه ایران‌خودرو به این شرح است: بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگیهای محترم می رساند، در خصوص خودروهای واگذار شده در فروش فوق العاده و پیش فروش به روش قرعه کشی که سند ( فاکتور فروش )آنها در رهن شرکت ایران خودرو می باشد مطابق مصوبه اخیر کمیته خودرو، مشتریان محترم می‌توانند نسبت به فک رهن سند مربوطه زودتر از موعد مقرر در بخشنامه اقدام نمایند.

به همین منظور و بر اساس برنامه زمانبندی شده، واریز مبلغ ترهین و انجام عملیات فک رهن پس از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو امکان پذیر می‌باشد.

لازم به ذکر است انجام عملیات فک رهن توسط شخص مشتری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (میزکار مشتری) یا مراجعه به نمایندگی
فراهم است و مشتری محترم می بایست ً حتما بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو نسبت به انجام فرآیند فوق اقدام نماید.

نحوه فک رهن ایران خودرو

۱ – اقدام به واریز وجه از طریق کارت بانکی متعلق به خود در میز کار مشتری و درخواست فک رهن.

۲ – مشتری محترم بعد از مراجعه به نمایندگی و واریز وجه ترهین از طریق کارت بانکی متعلق به خود (مطابق با مبلغ قید شده در سایت) درخواست فک رهن نماید.

سند فروش فک رهن شده پس از تسویه مبلغ ترهین توسط مشتری بعد از گذشت ۱۰روز کاری به نمایندگی های محل ثبت نام ارسال
خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا