اجتماعی

کمپین مسئولیت اجتماعی “میراث پایدار”

پویش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به مناسبت سال نو

پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها، به مناسبت سال نو و با همکاری موسسات و مراکز فعال در زمینه فعالیتهای اجتماعی و زیست محیطی، کمپینی تحت عنوان”میراث پایدار” برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتی،طراحی و  اجرا کرده است

به گزارش پایگاه خبری روند بازار، در این کمپین سراسری، شرکتها، سازمانها و نهادهای تولیدی، مالی و اقتصادی بجای هزینه‌های معمول تبلیغاتی عید نظیر چاپ سررسید، هدایای تبلیغاتی و…، بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ناظر بر مسئولیت اجتماعی ‌می‌کنند .

مشارکت در اجرای این کمپین علاوه بر انجام وظایف مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکتی،‌می‌تواند در افزایش اعتبار برند و ایجاد وفادری در مشتریان نقش چشمگیری داشته باشد.

براساس تحقیقات انجام شده توسط نهادهای بین المللی در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (csr) بسیاری از مصرف کنندگان در دنیا؛ کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از شرکتهایی تهیه ‌می‌کنند که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی فعال باشند و زمینه فعالیت آنها در عرصه اجتماعی با دیدگاه آنها همسو باشد. علاوه بر این، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال بنگاههایی برای سرمایگذاری هستند که عملکرد مثبتی در زمینه csr و esg داشته باشند.

درباره طرح‌ها

طرح‌های پیشنهادی با همکاری برخی از موسسات فعال در حوزه مسائل اجتماعی و زیست محیطی تهیه شده و  جزییات کامل در اختیار مشارکت کنندگان قرار ‌می‌گیرد

نحوه مشارکت

با تقبل هزینه‌های اجرای هر طرح، جزییات اجرای طرح به شرکتها اطلاع رسانی ‌می‌شود و در صورت تمایل این خدمات و فعالیت‌ها در رسانه‌ها بازتاب خواهد یافت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر به سایت پایگاه مسئولیت اجتماعی مراجعه کنید و با تکمیل فرم آنلاین، آمادگی خود را برای مشارکت اعلام کنید. پس از آن طرح ها به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

علاوه بر این می توانید با شماره های ۱۱-۲۶۳۰۲۴۱۰-۰۲۱ با پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا