کسب و کار

نمایندگی محصولات اشنایدر الکتریک

برقی که در کشور تولید می­‌شود در بخش کشاورزی، شهر، صنعت، مخابرات، حمل و نقل و کارخانجات برای رفع احتیاجات کوچک و بزرگ و برای تأمین انرژی وسایل برقی مصرف می­‌شود. سیستم توزیع برق نیز نیز به دو نوع سیستم توزیع برق تک فاز(مورد استفاده در منازل و واحدهای اداری) و سه فاز(مورد استفاده در صنعت و تجارت) تقسیم می‌گردد که در برخی از مصارف از هر دو نوع تک فاز و سه فاز استفاده می­‌شود. تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این فازها شامل ریزکنترل‌گرها، تابلوهای توزیع برق، کلید مینیاتوری و… که برای محافظت، انتقال، توزیع و بهره‌برداری از انرژی الکتریکی در نظر گرفته شده­‌اند توسط شرکت­‌های مختلفی تولید می­‌گردد. معتبرترین شرکت تولیدکننده محصولات تجهیزات الکتریکی، برند اشنایدر الکتریک می‌­باشد که در بسیاری از نقاط جهان دارای نمایندگی است. نمایندگی اشنایدر در ایران از سال ۱۳۵۴ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. شرکت اشنایدر الکتریک که یک برند فرانسوی می‌­باشد در حال حاضر در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی شهرت جهانی دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره محصولات ارائه شده در نمایندگی اشنایدر در ایران مطالبی را ارائه دهیم.

نمایندگی اشنایدر

شرکت اشنایدر الکتریک با کیفیت بالای محصولات خود در حوزه مدیریت مصرف انرژی، ساختمان و انرژی­‌های تجدیدپذیر توانسته اعتماد بازار جهانی را به خود جلب کند. از جمله پرکاربردترین محصولات این برند که توسط نمایندگی اشنایدر به متقاضیان ارائه می­‌شود شامل کلید اتوماتیک، کلید هوایی، محافظ جان، بی­متال، کنتاکتور، رله ضربه‌­ای، اینورتر، سافت استارتر، کلید مینیاتوری و… می‌­باشد. این تجهیزات در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت و گاز، آب و فاضلاب، انرژی، مراکز اطلاعاتی و شبکه­‌ها، صنعتی، تجاری، هتل‌­ها، بیمارستان­‌ها و… ورود کرده است. نمایندگی اشنایدر از طریق مراکز فروش خود در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، نحوه اتنخاب و را‌ه‌­اندازی محصولات اشنایدر و خدمات فنی و مهندسی به مشتریان شرایطی را فراهم آورده است تا نیازهای محافظتی صنعت برق در اختیارشان قرار گیرد. یکی از مزیت­‌های خرید از نمایندگی اشنایدر اطمینان از اصل بودن کالا و سالم بودن آن می‌­باشد. 

 نمایندگی اشنایدر الکتریک

خرید از مراکز فروش نمایندگی اشنایدر الکتریک بی­‌شک مطمئن‌­ترین راه برای خرید محصولات اصل می­‌باشد؛ علاوه بر آن محصولات نمایندگی اشنایدر دارای قیمت مناسب و گارانتی می­‌باشد. همچنین نمایندگی اشنایدر برای احترام به حقوق مشتریان و مطمئن کردن آن‌ها اقدام به نصب هولوگرام بر روی قطعات تولیدی خود به منظور تأیید اصالت کالا نموده است. زمانی که هولوگرام را ۹۰ درجه بچرخانید بین کلمه ایران و پس ­زمینه تغییر رنگ مشاهده خواهد شد یعنی جای رنگ کلمه با پس­ زمینه و بالعکس با هم عوض می­‌شوند و زمانی که به طرف چپ و راست بچرخانید خطوطی با رزولوشن بالا ۱۰۰۰۰dpi قابل رویت خواهد بود. با توجه به این که در بازار همواره محصولات تقلبی و یا واردات چینی وجود دارد که این محصولات از لحاظ کیفیت و ایمنی ضعیف‌­تر از نوع اصل تولید شده توسط خود شرکت اشنایدر الکتریک می‌­باشند توصیه می­‌گردد از نمایندگی اشنایدر که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می­‌باشد محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید چنانچه محصولاتی که بدون اطلاع خریداری می‌­کنید از کیفیت خوبی برخوردار نباشند علاوه بر هدر رفت هزینه ممکن است دچار خسارات مالی یا جانی شوید.

برخی از محصولات برند اشنایدر

برند اشنایدر که در سال ۱۸۳۶ توسط برادران اشنایدر و در کشور فرانسه تأسیس و آغاز به کار کرد از همان ابتدا تاکنون از لحاظ اعتبار و اعتماد مشتری در جایگاه بالایی قرار دارد. این شرکت قدیمی، بزرگ و چند ملیتی فرانسوی کیفیت و کارایی بی‌­نظیر محصولات خود را به دنیا ثابت کرده و تاکنون بیشتر از ۲۰۰۰۰ اختراع را به ثبت رسانده است. همچنین اشنایدر الکتریک ۵ درصد از درآمد خود را به کار تحقیق اختصاص داده و انواع تجهیزات الکتریکی را پس از تولید در اختیار نمایندگی­‌های خود در سراسر دنیا قرار می‌­دهد تا خریداران دسترسی سریع‌­تر و مطلوب‌تری را داشته باشند. محصولاتی که در نمایندگی اشنایدر عرضه شده در یک دسته­‌بندی کلی می‌توان به کسب و کارهای کوچک و مسکونی، محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون صنعتی و کنترل، دسترسی به انرژی، اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل، قدرت بحرانی، خنک کننده‌­ها و رله‌­ها، انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی تقسیم نمود. در اینجا به معرفی برخی از محصولات نمایندگی اشنایدر به منظور راهنمایی بیشتر می‌­پردازیم.

کنتاکتور اشنایدر الکتریک: یک دستگاه کلیدزنی برای روشن و خاموش کردن یک مدار الکتریکی می­‌باشد که در دستگاه­‌هایی که ظرفیت تحمل جریان بالایی دارد استفاده می­‌گردد. این وسیله در ابعاد و مدل­‌های مختلف با ظرفیت و ویژگی­‌های متفاوت تولید می­‌شود و در کنترل نورافکنی، استارتر مغناطیسی، رله جیوه‌­ای، کنتاکتور خلاء، رله مرطوب شده با جیوه و عمل میل بادامک کاربرد دارد.

کلید مینیاتوری: وظیفه حفاظت مدارهای الکتریکی در برابر جریان غیرمجاز را بر عهده دارد و از نظر سرعت عملکرد به فیوزهای کندکار در مدارهای موتوری و فیوزهای تندکار در مصارف روشنایی تقسیم می­‌شود. همچنین کلید مینیاتوری به دو روش بی­متال و سیم ­پیچ با تشخیص جریان اضافه، جریان برق را قطع کرده و از مدار الکتریکی محافظت می­‌کند.

محافظ جان اشنایدر: در دو نوع خانگی(تک ­فاز) و صنعتی(سه ­فاز) طراحی و تولید می­‌شوند که برای حفاظت از جان افراد در برابر خطر برق گرفتگی و ممانعت از خطر ناشی از جریان نشتی برق به کار گرفته می­‌شود. این محافظ­‌ها دارای سه کلاس A،AC،B می­‌باشند و بر اساس آمپر، فاز و نول کلیدهای محافظ را دسته­ بندی می‌­کنند. محافظ جان ۴۰ آمپر چهارپل ۳۰۰ میلی­ آمپر، محافظ جان ۶۳ آمپر چهارپل ۳۰ میلی ­آمپر، محافظ جان ترکیبی ۲۵ آمپر دوپل ۳۰ میلی­ آمپر و… از جمله محصولات برند اشنایدر هستند. تنوع محصولات نمایندگی اشنایدر از لحاظ تنوع و کاربرد طیف بسیار وسیعی دارند که در اینجا تنها به بخش کوچکی از آن‌ها اشاره کردیم.

برای خرید محصولات اشنایدر الکتریک به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی اشنایدر، بهترین تجهیزات الکتریکی را با بالاترین کیفیت همراه با گارانتی و مشاوره در اختیار خریداران قرار می‌­دهد. برای مشاهده محصولات اشنایدر الکتریک و به دست آوردن مشخصات فنی تجهیزات الکتریکی می­‌توانید به سایت https://sanatrooz.com مراجعه کنید و از طریق راه‌های ارتباطی برای گرفتن مشاوره از کارشناسان حرفه­‌ای یا خرید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید. فروشگاه صنعت روز که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در تهران با هدف تأمین تجهیزات برقی برند اشنایدر و عرضه کالاهای اصلی و خدمات فنی و مهندسی آغاز کرده توانسته با بهره‌­مندی از نیروی انسانی جوان و متخصص رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از جمله امتیازات این فروشگاه تخصصی می­‌توان به خدمات مشاوره ۲۴ ساعته، تضمین اصالت کالا، نصب و راه‌­اندازی محصولات و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا