ورزش

AFC میزبانی چین را به امارات داد

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشور امارات میزبان گروه نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به جای چین معرفی شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت میزبانی گروه نخست مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را به کشور امارات منتقل کند.

AFC امروز سه شنبه به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

به این ترتیب تیم‌های سوریه، گوام، مالدیو، چین و فیلیپین در شارجه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

«داتو ویندزور جان» دبیر کل AFC با قدردانی از فدراسیون فوتبال امارات گفت: این دوره برای همه اوقات بی سابقه‌ای است و من به نمایندگی از AFC می‌خواهم از فدراسیون اماراتبخاطر موافقت با میزبانی مسابقات گروه A مقدماتی آسیا تشکر کنم. تعهد امارات برای میزبانی مسابقات در این مدت کوتاه منجر به روحیه درک و برتری سازمانی آنها است و ما اطمینان داریم که آنها بهترین محیط ممکن را برای تیم‌ها و بازیکنان فراهم می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت‌ها قرار دارد. ایران در کنار بحرین، عراق، هنگ کنگ و کامبوج در کشور بحرین بازی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد
– ایران – هنگ کنگ – ساعت ۱۹
– بحرین – کامبوج – ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:
– عراق – کامبوج – ساعت ۱۹
– ایران – بحرین – ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد
– کامبوج – ایران – ساعت ۱۹
– هنگ کنگ – عراق – ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد
– ایران – عراق – ساعت ۱۹
– بحرین – هنگ کنگ – ساعت ۲۱

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا