کسب و کار

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

آب آشامیدنی مهمترین ماده خوراکی برای انسان محسوب می شود. در واقع دستگاه تصفیه آب یک فرآیند برای حذف املاح مضر در آب آشامیدنی برای خفظ و افزایش سطح سلامت بدن انسان می باشد. آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به آلودگی هوا مخصوصأ در شهرهای صنعتی  سرشار از آلودگی های مضر می باشند که این آلودگی ها ناشی از خاک های زیرزمینی و نداشتن بستر تصفیه اصولی آب های شهری توسط تصفیه خانه ها است که این مسأله مهم می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای سلامت شما و خانواده تان به جا بگذارد.

ما در این مطلب می خواهیم درباره مراکز فروش معتبر دستگاه های تصفیه آب و همینطور انواع مختلف دستگاه های موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم. شرکت تصفیه آب تصفیه آسا یکی از شرکت های معتبر در ایران می باشد که در ادامه مطلب بیشتر با خدمات و برندهای موجود  در این شرکت آشنا می شویم.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

 برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی از سایت تصفیه آسا پیشنهاد می کنیم که اول برندهای معتبر در بازار را بررسی نموده و طبق نیاز و همینطور قیمت دستگاه های تصفیه آب تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. بدون شک بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ، برند مینروا ساخت تایوان بوده که این برند در ۴ مدل اورجینال توسط نمایندگی فروش تصفیه آسا در بازار عرضه می گردد و شما مشتریان عزیز می توانید جهت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت های دستگاه های تصفیه آب خانگی از شرکت تصفیه آسا با کارشناسان فروش این شرکت که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشند با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.

اخبار مرتبط

از میان سیستم های ذکر شده در بالا، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را دارد.

در مرحله چهارم که فیلتر اصلی دستگاه آب تصفیه کن قرار گرفته است، ممبران اسمز معکوس در ۱۳ لایه ریزبافت با فشرده سازی غشای ممبران، املاح مضر و بسیار ریز که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیستیم و در آب محلول هستند حذف و تصفیه کامل میگردند. فیلتر آب شیرین کن پست کربن در مرحله پنجم به بهبود بو، طعم و رنگ آب تصفیه شده پرداخته و در مرحله ششم مینرال معدنی ساز با بهره گیری از سنگ های Dolomite، املاح مفیدی همچون کلسیم و منیزیم را در آب حفظ میکند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و طعم آب تصفیه شده تلخ نشود.

مرحله هفتم فیلتر قلیایی کننده آب با افزایش سطح ph آب آشامیدنی به آن خواص بسیار قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد زیرا در یک محیط قلیایی سلول های سرطانی امکان رشد نخواهند داشت. بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، هشت مرحله ای اکسیژن ساز Minerva RO8_O2PLUS است که در فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مرحله هشتم با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی تصفیه شده به حذف باکتری های مضر آب میپردازد و آب آشامیدنی کاملا سالم و با سختی زیر ۱۰۰ که نرمال و استاندارد سلامت بدن انسان است در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

برند تصفیه آب مینروا:

دستگاه های تصفیه آب مینروا فقط توسط نماییندگی انحصاری تصفیه آسا در بازار ایران به فروش می رسد که این نوع دستگاه ها علاوه بر دارا بودن گارانتی طلایی دارای ضمانت قیمت هم بوده و در سراسر ایران با یک قیمت به فروش می رسد..دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا ساخت کشور تایوان است و با قطعات اورجینال دارای نماد اصالت محصول می باشد که همین امر باعث می شود تا شما مشتریان عزیز به راحتی مئل های اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

دستگاه تصفیه آب مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت ، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب و گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا و همچنین استاندارد اروپا می باشد. اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب مینروا کاملآ بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده و به هیچ عنوان با آب واکنش شیمیایی نمی دهد تا بو ، طعم ، رنگ آب آشامیدنی از حالت طبیعی خارج نشود. ضمن اینکه سیستم تصفیه آب مینروا ، سیستم اسمزمعکوس بوده که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا می باشد. برند مینروا در مدل های ۶ مرحله ای ، ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی ، ۸ مرحله ای اکسیژن ساز ریال ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار در بازار عرضه می گردد. از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا از شرکت تصفیه آسا می توان به قطعات و فیلتر های درجه یک و استاندارد ، بهره گیری از فیلتر ممبران ۱۳ لایه ریزبافت ، گارانتی طلایی یکساله ، ضمانت قیمت ، خدمات نصب و ارسال رایگان ، پشتیبانی ۲۴ ساعته و خرید اقساطی بدون مدارک خاصی اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نصفیه آب مینروا میتوانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.

برند تصفیه آب سافت واتر:

دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر موجود در بازار ایران قطعات چین/تایوان می باشند که در انواع مدل های اسمزمعکوس و الترافیلتراسیون یافت می شود .قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر مقرون به صرفه است. دستگاه تصفیه آب سافت واتر به روش اسمزمعکوس ۶ و ۸ مرحله ای کار می کند. اگرچه توانایی کاهش سختی آب را ندارند اما می توانند تا حدودی املاح مضر را کاهش بدهند.

برای اطلاعات بیشتر از دستگاه تصفیه آب سافت واتر شما عزیزان می توانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا ارتباط برقرار کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

برند تصفیه آب سی سی کا:

تصفیه آب سی سی کا یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای است که از ۶ مرحله فیلتراسیون به روش اسمزمعکوس آر او برای تصفیه و کاهش سختی آب بهره مند می شود.دستگاه تصفیه آب سی سی کا قطعات کاملآ اورجینال و ساخت کشور تایوان است . این دستگاه بسیار مرغوب و با سابقه درخشان در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار عرضه می گردد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا در سه نوع ۶ مرحله ای ، ۷ مرحله ای و ۸ مرحله ای در بازار به فروش می رسد. شما مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه تصفیه آب سی سی کا و همچنین قیمت به روز این دستگاه می توانبد با کارشناسان شرکت تصفیه آسا در جهت خرید و راهنمایی با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.کارشناسان مجرب شرکت تصفیه آسا با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

لیست قیمت روز دستگاه تصفیه آب

شما عزیزان می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید. همچنین می توانید از جشنواره فروش ویژه این شرکت باخبر شوید.شرکت تصفیه آسا روزانه قیمت محصولات خود را آپدیت کرده و شما مشتریان عزیز با مراجعه به سایت این شرکت می توانید از قیمت های به روز دستگاه های تصفیه آب مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا ارتباط برقرار کنید و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

اصلی ترین نکته در هنگام خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. نکته دیگر در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب ، قیمت آن می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت تصفیه لسا بهترین برندهای تایوانی اعم از مینروا ، سی سی کا ، سافت واتر و همچنین خدمات پس از فروش ، ارسال و نصب رایگان ، گارانتی یکساله و خرید اقساطی بهره مند شوید و با خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال ، از خطرات و بیماریهای ناشی از آلودگی در آب های تصفیه نشده در امان باشید. فقط کافی است با کارشناسان شرکت تصفیه آسا با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی تصفیه آب 

شرکت تصفیه آسا تنها نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد و محصولات این کمپانی فقط توسط این شرکت در بازار عرضه می گردد. این شرکت عرضه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت تصفیه آسا انواع دستگاه های تصفیه آب و قطعات اورجینال ، خدمات پس از فروش ، ارسال و نصب رایگان ، جشنواره های ویژه ، فروش اقساطی ، پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا جهت خرید و دریافت راهنمایی انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب تماس حاصل نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا