اقتصادی

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از اول اسفند آغاز می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نورزی از اول اسفند خبر داد و گفت: فعلا درباره افزایش قیمت بلیت‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

به گزارش روند بازار، محمد احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود، افزود: با توجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفند ماه آغاز می‌شود، امسال پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال‌های قبل است.

وی ادامه داد: عرضه بلیت از ابتدای اسفند آغاز می‌شود که عمدتا به صورت غیرحضوری خواهد بود، اما از هفتم اسفند پیش فروش حضوری نیز از سوی دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل و همچنین در پایانه های مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی تصمیم‌گیری نشده، عنوان کرد: انجمن صنفی رانندگان درخواست افزایش قیمت‌ها را داشته‌ که در دست بررسی می‌باشد.

احمدی در ادامه از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۴۷ دستگاه مینی بوس و ۹۵۶ دستگاه سواری برای این منظور آماده هستند.

وی با بیان اینکه کمبودی از نظر ناوگان حمل و نقل عمومی برای ایام نوروز در استان وجود ندارد، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرها را نسبت به نوروز سال گذشته داشته باشیم.

خبرنگار: فاطمه کمانی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا