سبک زندگی

آغاز سریال‌های نوروزی

ساعت پخش و تکرار سریال‌های نوروزی که از اول فروردین ماه به روی آنتن می‌روند و همچنین برنامه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود مخاطب قابل توجهی داشته باشند، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از ایسنا، چهار سریال نوروزی «پایتخت ۵»، «تعطیلات رویایی»، «دیوار به دیوار ۲» و «هیات مدیره» قرار است از اول فروردین ماه راهی آنتن شوند.

شبکه یک سیما

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده، حدود ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

تکرار «پایتخت ۵» روز بعد ساعت  ۲ بامداد و ۱۴:۴۵ خواهد بود.

شبکه دو سیما

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

«تعطیلات رویایی» در یک بامداد و ۱۲ و ۱۶ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

مجموعه «کلاه قرمزی» هم پس از دو سال وقفه، قرار است نوروز امسال ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما راهی آنتن شود و تکرار آن  ۱۵ بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

شبکه سه سیما

سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

میترا حجار، علی قربان زاده، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی و سام نوری در «دیوار به دیوار ۲» ایفای نقش می‌کنند.

«دیوار به دیوار ۲» ادامه داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به خانه جدید نقل مکان کرده‌اند و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

همچنین تکرار سریال «دیوار به دیوار ۲»  ساعت ۲ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۲۰ روز بعد خواهد بود.

شبکه پنج سیما

۱۵ قسمت از سریال ۱۰۰ قسمتی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام در ایام نوروز ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، احسان کرمی، حدیث میرامینی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند.

نویسنده «هیات مدیره» علی خودسیانی است و سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

تکرار  «هیات مدیره» ساعت ۱۱ صبح و ۱۷ بعداز ظهر روز بعد راهی آنتن شبکه پنج می‌شود.

شبکه نسیم

برنامه «دورهمی»  با اجرای مهران مدیری روز بیست و نهم اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و به جز روزهای شهادت، در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳  از شبکه نسیم پخش می‌شود. تکرار این برنامه ۳ بامداد، ۷ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد  خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا