اقتصادیورزش

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا

شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا ۲۰۲۷ امضا کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از رویترز، شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا ۲۰۲۷ امضا کرده است. شرکت آرامکو با این قرارداد جدید یک شریک جهانی بزرگ برای فیفا خواهد بود و حق حمایت مالی آن را برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام جهانی زنان ۲۰۲۷ خواهد داشت.
امین ناصر رئیس آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما از طریق این قرارداد با فیفا  نسبت به توسعه فوتبال و استفاده از قدرت ورزش برای تاثیرگذاری در سرتاسر دنیا متعهد می‌شویم».

وی اضافه کرد:«ارتباط فعلی ما با تیم فوتبال القادسیه عربستان و حمایت ما از تیم گلف زنان نشان می‌دهد این شراکت‌ها فرصت‌هایی برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه و ارتقای آن ایجاد می‌کند».
این قرارداد اسپانسری پس از آن امضا شد که عربستان حق میزبانی برای جام جهانی مردان در ۲۰۳۴ را به دست آورد.
ارزش مالی این قرارداد هنوز مشخص نیست اما احتمالاً این گران‌ترین حمایت مالی برای فیفا از نظر متوسط ارزش سالانه خواهد بود.
امین ناصر همچنین گفت آرامکو قصد دارد با فیفا جهت تشویق خلاقیت و شناسایی فرصت‌هایی برای استفاده از تخصص و فناوری‌های این شرکت در برگزاری رویدادهای فوتبالی در سراسر جهان همکاری کند.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا