کسب و کار

رایان محاسب: ارائه دهنده جامع‌ ترین خدمات مالی و حسابداری

این واقعیت که حسابداری زبان تجارت بوده و توسعه یک کسب‌وکار در بازار رقابتی امروز در گرو توجه ویژه به امور مالی می‌باشد، بر کسی پوشیده نیست. چند صباحی است شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی خرد یا کلان برای انجام امور حسابداری، مالی و مالیاتی به سراغ برون‌سپاری این امور رفته و از مجموعه‌های معتبر و متخصصی که در این حوزه فعالیت دارند کمک می‌گیرند.

شرکت رایان محاسب یکی از این مجموعه‌های معتبر است که با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه ارائه خدمات، دارای لیست بلند بالایی از سوابق فعالیتی در ارائه خدمات مالی و حسابداری به انواع کسب‌وکارها و شرکت‌هاست. نکته‌ای که رایان محاسب را از سایر رقبای خویش متمایز ساخته است به رضایت صددرصدی کارفرمایانی ارتباط دارد که سابقه همکاری با این مجموعه را دارد. با ما همراه باشید تا با مجموعه رایان محاسب بیشتر آشنا شوید.

رایان محاسب: ارائه دهنده جامع‌ ترین خدمات مالی و حسابداری

معرفی مجموعه رایان محاسب

رایان محاسب در واقع از مجموعه‌ای از متخصصان حسابداری شکل گرفته است که به کسب‌وکارها و شرکت‌های کوچک و بزرگ کمک می‌نمایند تا تسلط بهتری بر فرآیندهای مالی خود داشته و به دقت دستورالعمل‌های مالیاتی را رعایت کنند. اگر به دنبال آن هستید که  مدیریت امور مالی و مالیاتی خود را به یک مجموعه حسابداری معتبر واگذار نمائید، مجموعه رایان محاسب گزینه بسیار خوبی برای شماست. کارشناسان این مجموعه به دلیل استفاده از ابزارهای حسابداری روز دنیا، تسلط بر استانداردها و قوانین متعدد موجود در این زمینه توانسته‌اند گام‌های بلندی را در بالا بردن سطح کیفیت ارائه خدمات بردارند.

کارشناسان و حسابداران مجموعه رایان محاسب به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا صورت‌های مالی مورد نیاز خود را به صورت دقیق تنظیم نموده و در حوزه پرداخت مالیات‌ها نیز به طور ناخواسته با اتهامات فرار مالیاتی مواجه و به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم نگردند. طبیعتاً مشاوره‌های تخصصی این مجموعه که نقش مهمی در کاهش میزان مالیات پرداختی و برخورداری از معافیت‌های مالیاتی دارد می‌تواند روند رشد و توسعه کسب‌وکار مورد نظرتان را سرعت بخشد.

جالب است بدانید که برون‌سپاری امور حسابداری و سپردن مسئولیت مدیریت امور مالی خود به مجموعه رایان محاسب به دلیل مدیریت فوق‌العاده سیستمیک این مجموعه و تقسیم وظایف موجود در آن موجب کاهش حداکثری اشتباهات و خطاهای انسانی در تهیه و تنظیم اسناد و گزارش‌های حسابداری خواهد شد. در حالت سنتی و استخدام دائمی یک حسابدار امکان خطا و وجود احتمال وقوع فساد مالی امری محتمل است؛ اما به هنگامی که با یک تیم بی‌طرف و خارج از مجموعه خود همکاری می‌کنید به دلیل نظارت‌های مستمر مدیران بر فعالیت‌های حسابداران مجموعه خویش، این احتمال به صفر می‌رسد.

خدمات ارائه شده در مجموعه رایان محاسب

برای درک بهتر میزان جامعیت خدمات ارائه شده در مجموعه رایان محاسب باید به سراغ بررسی مهم‌ترین خدماتی برویم که در این مجموعه در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است. این خدمات به شرح زیر هستند:

  • خدمات حسابداری: اصلی‌ترین خدمات ارائه شده در مجموعه رایان محاسب، خدمات حسابداری بوده که منظور از آن طبقه‌بندی و گزارش‌گیری از اسناد حسابداری است. راه‌اندازی صفر تا صد سیستم حسابداری، تهیه و تنظیم دفاتر قانونی، ارائه مشاوره‌های حسابداری و اقتصادی، تهیه و ارائه گزارشات مربوط به معاملات، بودجه و نقدینگی و مواردی از این دست همگی در دسته خدمات حسابداری رایان محاسب جای گرفته‌اند.
  • خدمات مالی: واحد خدمات مالی هر کسب‌وکار را می‌توان قلب آن کسب‌وکار به شمار آورد. مسئول واحد مالی بر کلیه وجوه در گردش و هزینه‌ها اشراف اطلاعاتی دارد و مسئولیت طرح‌ریزی برای توسعه بهینه کسب‌وکار نیز بر عهده همین بخش قرار دارد. از جمله خدمات مالی ارائه شده در مجموعه رایان محاسب می‌توان به مواردی همچون تجزیه و تحلیل موضوعات حسابداری، ارزیابی گردش وجوه نقد، وضعیت مالی مجموعه و مواردی از این دست اشاره کرد. طبیعتاً با تسلط بر وجوه در گردش احتمال بروز اختلاس و فساد مالی به حداقل ممکن رسیده و اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای رشد و توسعه بهینه شرکت و کسب‌وکار امکان‌پذیر می‌گردد.
  • خدمات مالیاتی: خدمات مالیاتی همان طور که از نام آن پیداست به امور مالیاتی مربوط می‌شود. ارائه راهکارهای کاهش جرایم مالیاتی، اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده، ارائه مدارک و مستندات به ممیزهای اداره دارایی، مشاوره برای استفاده از معافیت‌های مالیاتی، تنظیم اظهارنامه مالیات درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی، دریافت برگ قطعی مالیاتی و ارائه مفاصا حساب مربوطه، اخذ برگ تشخیصی مالیاتی پس از ارائه مدارک، اظهارنامه مالیاتی خودروهای لوکس و مواردی از این دست همگی در خدمات مالیاتی رایان محاسب جای گرفته‌اند.

دلایل انتخاب مجموعه رایان محاسب از سوی کارفرمایان

تنوع در خدمات مالی و حسابداری صرفاً بخشی از جذابیت‌های مجموعه رایان محاسب به شمار می‌رود؛ اما طبیعتاً وجود چنین تنوعی تنها دلیل رضایت کارفرمایان از مجموعه رایان محاسب نبوده و در ویژگی‌های دیگری نیز باید دلایل این امر را جستجو کرد. از جمله ویژگی‌های اصلی مجموعه رایان محاسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط و اشراف اطلاعاتی کامل به قوانین، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مالیات و بیمه
  • رازداری و رعایت کامل حریم خصوصی شرکت‌ها و ممانعت از نشت اطلاعات مالی آن‌ها
  • عدم منحصر شدن به خدمات قرارداد یک یا چند دوره مالی و تداوم همیشگی مشاوره‌های مالی در جهت بهبود وضعیت کسب‌وکار
  • تعهد و مسئولیت‌پذیری بالا
  • انجام کلیه وظایف در موعد مقرر و در نظر گرفته شده در قرارداد همکاری
  • توان کافی در پاسخ به کلیه سوالات و ابهامات مدیران، کارفرمایان و صاحبان مشاغل مختلف
  • بهره‌گیری از تجارب حسابداران مجرب و ماهر در مجموعه خود

برخلاف تصور عده‌ای که فکر می‌کنند استفاده از خدمات مجموعه‌های ارائه کننده خدمات حسابداری صرفاً برای شرکت‌هایی مناسب است که حجم امور مالی کمی دارند و استخدام نیروی حسابدار تمام وقت به نفع آن‌ها نبوده و برون‌سپاری حسابداری برای آن‌ها مقرون‌به صرفه‌تر است؛ امروزه شاهد این واقعیت هستیم که در کنار شرکت‌ها خرد، سازمان‌های دولتی و هلدینگ‌های خصوصی نیز با هدف ارتقا سطح شفافیت مالی به سراغ استفاده از خدمات حسابرسی مجموعه‌های معتبری همچون رایان محاسب آمده‌اند.

مزایای استفاده از خدمات مالی و حسابداری رایان محاسب

مزایای استفاده از خدمات مالی و حسابداری رایان محاسب

هزینه دریافت خدمات مالی و حسابداری از یک موسسه حسابداری بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از استخدام دائمی یک حسابدار است و این مقرون‌به‌صرفه بودن صرفاً هزینه‌های مالی را شامل نمی‌شود! به هنگامی که شما با مجموعه رایان محاسب قرارداد همکاری منعقد می‌کنید، مدیران این مجموعه به طور مستمر کلیه گزارشات، اظهارنامه‌ها و فعالیت‌های حسابداران را تحت رصد قرار می‌دهند و در اصل به جای استفاده از تجربیات یک حسابدار از تخصص مجموعه‌ای از حسابداران خبره برخوردار می‌شوید. علاوه بر موضوع یاد شده مزایای دیگری نیز می‌توان برای استفاده از خدمات مالی و حسابداری رایان محاسب برشمرد که عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان: برون‌سپاری خدمات مالی و مالیاتی ذهن مدیران را از توجه بیش از حد به امور مالی خالی می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا به جای یادگیری اصول حسابداری به تمرکز بر نتایج به دست آمده از گزارشات حسابداری پرداخته و با اتخاذ تصمیمات منطقی کسب‌وکار خویش را به صورت بهینه توسعه دهند.
  • حصول اطمینان از انطباق گزارشات و اسناد با قوانین: حسابداران خبره مجموعه رایان محاسب دارای مهارت کافی در تنظیم صورت‌های مالی دقیق هستند و از نرم‌افزارهای به‌روز و کارآمد در تنظیم این صورت‌های مالی کمک می‌گیرند. طبیعتاً به دلیل انطباق کامل این گزارشات و صورت‌های مالی با اصول و استانداردهای حسابداری، امکان جذب سرمایه‌گذار خارجی، عرضه شدن سهام در بورس و دریافت وام از بانک‌ها و موسسات مالی تضمین می‌گردد.
  • پشتیبانی و مشاوره: حسن شهرت مجموعه رایان محاسب در میان موسسات فعال در حوزه حسابداری به بحث پشتیبانی ویژه این مجموعه از طرف قرارداد و کارفرما مربوط می‌شود. پیش از انعقاد قرارداد همکاری جلسه مشاوره اولیه و رایگانی برگزار می‌شود تا ابعاد مختلف نیازهای کسب‌وکار به امور مالی و حسابداری روشن گردد و سپس با تمرکز بر روی این نیازها تلاش می‌شود تا نقاط ضعف امور مالی مجموعه مورد نظر برطرف گردد.

رایان محاسب؛ مجرب‌ ترین موسسه حسابداری ایران

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، همکاری با مجموعه رایان محاسب نه تنها موجب صرفه‌جویی در پول و زمان شما خواهد شد بلکه دغدغه تنظیم اظهارنامه‌های مالی و انواع گزارشات حسابداری را نیز از دوش شما برمی‌دارد. اگر به دنبال آن هستید که در بازه زمانی کوتاهی کسب‌وکار خود را به شکل بهینه توسعه داده و کنترل کاملی بر روی امور مالی مجموعه تحت امر خود داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتما به مجموعه رایان محاسب سر زده و از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا