کسب و کار

با پسته پول به طور دائم به زندگی من وارد می شود!

شاید برایتان این موضوع خنده دار باشد اما برای کسب ثروت شما نیازمند به الگوبرداری از رفتار انسان های موفق هستید، این انسان ها به سلامت روح و جسم خود اهمیت می دهند. شما با به کارگیری عادات روازنه آن ها به انقلابی در نظم و بهره وری روزانه خود خواهید رسید. فعالیت در حوزه انواع خشکبار از جمله پسته سود زیادی را برایم به ارمغان آورد و توانستم مشکلات مالی گذشته ام را در زندگی برطرف نمایم. در ادامه شما را با این حوزه سودمند بیشتر آشنامی کنم، همراه من باشید.

پسته خام فله ای

یکی از دلایلی که گفته می شود بهتر است از فروش و مصرف پسته خام فله ای خودداری کنیم این مورد می باشد که زمانی که این محصول را می چینیم نباید بلافاصله آن را مصرف کنیم.

همچنین یکی از مواردی که باید در پسته خام در نظر بگیرید این است که پسته ای که از درخت چیده می شود باید بلافاصله پوسته نرمی که دارد را از آن جدا کنیم.

زیرا در غیر اینصورت  منبعی برای پرورش قارچهای سرطان زایی می باشد که غیر قابل مشاهده خواهند بود و برای همین نیز توصیه می شود اگر پسته تازه خریداری کردید بلافاصله پوسته آن را جدا کنید و پسته ها را زیر آب گرفته و بشویید.

سپس آنها را بر روی دستمال قرار دهید تا خشک شود و آن زمان از این خشکبار مقوی و خواصی که دارد استفاده کنید.

پسته اکبری ممتاز

کارخانه های بسیاری پسته اکبری ممتاز و درجه یک را تولید می کنند، مصرف پسته چربی بد خون را کاهش می دهد و یک منبع غنی از اسید آمینه ها می باشد.

این پسته  برای جلوگیری از لخته های خون بسیار مناسب است و به دلیل داشتن ماده ای به نام کاروتنوئید که در پسته وجود دارد از بروز فشار خون بالا جلوگیری می کند و برای افرادی که دچار این بیماری هستند بسیار مفید می باشد.

اما باید بدانید که هر ماده ی غذایی و خوراکی اگر بیش از اندازه مصرف شود می تواند عوارض بدی را در پیش داشته باشد و به جای خواص سبب آسیب و بیماری می شود.

به دلیل این که پسته یک منبع غنی از فیبر می باشد که برای هضم غذا و بهبود دستگاه گوارش مفید است اما در صورتی که دچار مشکلات شدید معده مثل رفلاکس هستید نباید از پسته زیاد استفاده کنید به دلیل آن که باعث تشدید بیماری می شود.

پسته اکبری ممتاز

پسته دامغان تازه

وقتی پسته دامغان تازه برای مدتی و بیش از یکسال در انبار نگه داری می شود و دیگر تازه نیست، رنگ، عطر و طعم خود را تا حدودی از دست می دهد پس خوب است هنگام خرید پسته به تازگی محصول خود با توجه به ظاهر و طعم آن توجه کنید‌.

انواع مختلف پسته از جمله فندقی، احمدآقایی، کله قوچی و اکبری در شهر دامغان کشت و عرضه می شود اما انواعی از پسته نظیر شاهپسند، عباسعلی و خنجری هستند که مختص همین منطقه و شهر دامغان می باشند و هر کدام دارای ویژگیهای مخصوص به خود و بسیار درجه یک و اعلا می باشند.

پسته عباسعلی که از خانواده احمد آقایی می باشد دارای ظاهری کشیده و بادامی شکل است که پوست سخت آن سفید و طعم لذیذ آن در کنار قیمت مناسبش باعث محبوبیت آن شده است.

پسته خنجری نیز شبیه به پسته احمدآقایی است که به خاطر دو لبه خنجر مانند و نوک تیز آن و همچنین تیرگی پوست سختش از دیگر انواع پسته متمایز می شود که قیمتی در حدود پسته بادامی دارد و اغلب به صورت مخلوط با آن فروخته می شود.

پسته دامغان تازه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا