اجتماعی

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور

در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان هستیم. در برخی از محورهای استان‌های ایلام و قم نیز بارش باران گزارش شده است.


به گزارش روند بازار، احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان هستیم. در برخی از محورهای استان‌های ایلام و قم نیز بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا گفت: محورهای ریگان ـ ایرانشهر، خوانسار ـ گلپایگان، محور جدید هشتگرد ـ طالقان، گنجنامه ـ تویسرکان، لاسم ـ ارجمند، وازک ـ بلده، سروآباد ـ پاوه و سی‌سخت ـ پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا