ورزش

آشنایی با برند نیو بالانس / تولیدکننده کفش های ورزشی

یکی از برندهای معروف کفش ورزشی مردانه و زنانه برند نیو بالانس(New Balance) است. این برند فروش خوبی در بازارهای جهانی دارد و افراد زیادی از کفش های آن برای رفع مشکلات پا استفاده می کنند. کفش های نیو بالانس با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها تولید می شوند و بخاطر کیفیت خوب آنها متاسفانه کفش های فیک با نام این برند در بازار زیاد دیده می شود بنابراین هنگام خرید باید از اصالت کفش ها اطمینان حاصل کنید.

تاریخچه برند New Balance

«نیو بالانس» یک کمپانی بزرگ آمریکایی است که از سال ۱۹۰۶ توسط یک مهاجر انگلیسی به نام ویلیام جی رایلی، در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند فعالیت خود را با تولید کفی برای کفش‌های ورزشی آغاز کرد.

در حال حاضر New Balance به صورت تخصصی در طراحی و تولید کفش‌های ورزشی تمرکز دارد و در این زمینه هم موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و توانسته خود را به یک برند معتبر در سطح جهانی تبدیل سازد. این شرکت محصولات خود را به صورت عمده در آمریکا و انگلیس تولید می‌کند که یکی از دلایل اصلی قیمت‌ بالای محصولات این برند، همین مورد است.

لوگو و نشان تجاری نیو بالانس (NB)، لوگوی جذاب و قابل تشخیصی است

لوگو و نشان تجاری نیو بالانس

لوگو و نشان تجاری نیو بالانس، لوگوی جذاب و قابل تشخیصی است که سال‌ها پس از تاسیس این برند و با حروف اول نام آن طراحی شده است. تقریبا تمامی ورزشکاران و علاقه مندان به خرید کفش‌های کتونی با این برند آمریکایی آشنایی دارند. حرف N موجود بر روی کفش‌های نیو بالانس، نشان تجاری این برند است که به جای لوگوی اختصاصی بر روی محصولات آن درج می‌گردد. بنابراین حرف N لوگو نیو بالانس (NB) هویت بصری این برند خوش آوازه را در طول سال‌های فعالیت آن شکل داده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از خاص‌ترین و محبوب‌ترین نشان‌های تجاری دنیا به خصوص در میان ورزشکاران شناخته می‌شود.

کفش نیوبالنس به قدری سبک و کم وزن است که هنگام ورزش و راه رفتن احساس می کنید کفشی در پای شما وجود ندارد

تفاوت برند نیوبالانس با سایر برندهای کفش های ورزشی

کفش های نیوبالانس همانند کفش های آدیداس بسیار راحت و سبک هستند و رویه و زیره آن از مواد عالی و با کیفیت ساخته شده است.

کفش های اورجینال نیو بالانس ساختاری بادوام و مستحکم دارند. علاوه بر این قابلیت تنفس این کفش ها باعث شده تا پاها دچار مشکلاتی مانند قارچ و… نشوند.

یکی از فناوری های جدید به کار رفته در کفش‌های نیوبالانس استفاده از رویه های فانتوم فیت است. در رویه کفش های نیوبالانس از فناوری Phantom Fit که شامل یک لایه پارچه مشبک و یک لایه از پارچه چرم جیر برای ساخت استفاده شده است. این لایه ها بدون هیچ دوخت و دوزی با هم ترکیب می شوند.

کفش نیوبالنس به قدری سبک و کم وزن است که هنگام ورزش و راه رفتن احساس می کنید کفشی در پای شما وجود ندارد. در طراحی این کفش ها تلاش شده است محیطی مناسب و راحت برای پاها ایجاد شود.

نکته مهم و ضروری که باید در زمان خرید کفش نیوبالنس دقت کرد این است که محصول دارای ویژگی های کفش اصل باشد و از تقلبی نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

نویسنده: رحیم مجیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا