اجتماعی

آمار بهبود یافتگان کرونا به ۷۶۳۱۸ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور تا ظهر جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۹ پرداخت و گفت: تا کنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر جمعه در ارتباط تصویری، به ارائه آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به مورد جدید کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که در مجموع تعداد جان باختگان به ۶ هزار و ۹۱ نفر رسید.

جهانپور گفت: تا کنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۸۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تا کنون ۴۷۵ هزار و ۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا