اجتماعی

آمار کرونا در ایران ۲۵ بهمن ۱۴۰۰/ ۱۶۸ فوتی جدید

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸ هزار و ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۳۱۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کرونا در کشور به ۶ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۳۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۴۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ایران از پیک اُمیکرون در حال گذر است

به نقل از دنیای اقتصاد، آمار مبتلایان کرونا در دو روز اخیر نسبت به گذشته روبه کاهش است. این موضوع در آمار بستری‌های روزانه نیز مشاهده می‌شود. اگر این روند کاهشی در روزهای آینده حفظ شود، می‌توان امیدوار بود که ایران از پیک امیکرون نیز در حال گذر است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که روز گذشته میزان مبتلایان روزانه رقمی معادل ۲۵‌هزار و ۸۱۲ بیمار گزارش شد. این رقم نسبت به آمارهای یکشنبه هفته گذشته ۳۵‌درصد کاهش داشت. در روز شنبه نیز میزان مبتلایان روزانه به میزان ۱۸‌هزار و ۵۹۸ نفر گزارش شد. این آمار نیز نسبت به آمار هفته قبل ۴۸‌درصد کاهش یافت.

همچنین روز گذشته میزان بستری‌های روزانه به رقم ۲‌هزار و ۵۴۳ نفر رسید. این آمار نیز نسبت به هفته مشابه سال قبل به میزان شش درصد کاهش یافت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا