کسب و کار

آیا بحث فیلترینگ توانسته روی خرید آهن به صورت آنلاین تاثیر بگذارد؟

خرید شابلون میلگرد برای پیمانکاران و مهندسان یکی از مهم ترین وسیله ها جهت بررسی سایز میلگرد است.

باتوجه به مصارف مختلف، میلگرد ها در سایزهای مختلف یا به عبارتی دیگر با قطرهای مختلف به فروش می‌رسند.

تعیین سایز میلگرد باید توسط مهندسان مربوطه بر اساس عوامل مختلف، مانند محل استفاده از میلگرد و میزان استحکامی که باید تحمل کند، محاسبه شود.

اخبار مرتبط

چرا که سایز میلگرد یکی از عوامل تاثیرگزار در قیمت آن است که در برخی مواقع، این مورد باعث طمع بسیاری از افراد شده تا تنها به دلیل سود چند تومانی خود، میلگردهای کوچکتر را به جای میلگردهای بزرگتر استفاده کرده و استحکام بنا و جان ساکنین را به خطر بیاندازند. 
بنابراین یکی از دغدغه‌ های مهم پیمانکاران اصولی، اندازه‌گیری سایز میلگرد است که سایز میلگرد معمولاً در رنج ۶ الی ۳۲ میلی ‌متری برای بیشتر کاربردها استفاده می ‌شود.

برای اندازه گیری دقیق سایز میلگرد ، استفاده از شابلون میلگرد بهترین و مطمئن ترین راه است. شابلون میلگرد در شکل های مختلفی تولید می شود که معمولا بیشتر مهندسان و پیمانکاران همیشه این وسیله را به همراه خود دارند تا با دقت بیشتر بتوانند سایز میلگرد را اندازه بگیرند و از بروز اشتباه جلوگیری کنند.
درجنس شابلون میلگرد معمولاً از روبان یا فیلم رادیولوژی استفاده شده است و بیشتر به شکل یک قیچی باز یا نعلی شکل ساخته می ‌شوند.

در برخی از مدل های شابلون میلگرد، در قسمتی از شابلون به شکل حفره یا درز وجود دارد تا میلگرد درون آن قرا بگیرد و بوسیله اعدادی که بر روی شابلون نوشته شده اند، میتوان سایز و قطر میلگرد را به راحتی تشخیص داد. 
البته برخی از مهندسان خوش ذوق، در واقع خودشان اقدام به ساخت شابلون میلگرد کرده اند که بر اساس شکل و طرح مورد علاقه خود پیش رفته اند و این نوع شابلون میلگرد هم همانند شابلون میلگرد آماده معمولاً از فیلم رادیولوژی یا ورق ‌های نازک فلزی ساخته می ‌شوند. 
با این وجود، استفاده از شابلون میلگرد راه حلی بسیاردقیق تر و ساده تر برای اطلاع از سایز های میلگرد است، اما تنها راه اندازه گیری نیست؛ بلکه روش ‌های متفاوت بسیاری وجود دارند که علی ‌رغم وجود ضریب خطا و کمتر بودن یا بیشتر بودن آن در برخی روش‌ها، در صورت در دسترس بودن هر کدام می‌توان از آن ‌ها نیز استفاده کرد.

شابلون میلگرد

خرید شابلون میلگرد

قیمت شابلون میلگرد همانند قیمت میلگردبستگی به فاکتورهای فراوانی دارد که مهم ترین آن ها جنس شابلون است. وقنی که جنس شابلون از نوع فولاد کاملا مقاوم و ضد زنگ باشد، قیمت آن نیز نسبت به جنس های نامرغوب بیشتر خواهد بود.

علاوه بر آن نحوه خرید مشتری نیز یکی از اصلی ترین فاکتورهای موثر بر قیمت گذاری شابلون خواهد بود. در صورتی که شما قصد خرید شابلون را از خود تولید کننده و یا از نماینده فروش آن داشته باشید، قطعا با قیمت های مناسب تری روبرو خواهید شد. این در صورتی است که خرید عمده و یا جزئی شابلون از دست واسطه ها سبب می شود تا شما این نوع محصول را با قیمت بیشتری خریداری کنید.

شابلون میلگرد را می‌توانید از اکثر ابزار فروشی‌ها و فروشگاه‌های معتبر وسایل و ابزار ساختمانی می‌توانید آن را تهیه کنید. همچنین می‌توان با داشتن اندازه‌های میلگرد، با تکه از فیلم رادیو لوژی یا ورق‌های نازک مقل (ورق کانال کولر) یا مقواهای فایبر گلاس شابلون مخصوص به خود را بسازید.
شابلون میلگرد برای تشخیص سریع و دقیق سایز میلگرد آجدار استفاده می شود که می تواند سایز میلگرد آجدار را از سایز ۱۲ تا ۲۸ را تشخیص دهد. این ابزار کاربردی از فولاد ضد زنگ ( استیل ) ساخته شده است و اعداد درج شده بر روی این نوع محصول توسط لیزر حکاکی شده است که معمولا از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی و تولید این نوع محصول در ایران انجام شده است.

آهن لند

تاثیر فیلترینگ جوامع مجازی بر کاهش تولیدات و تقاضای موثر و تجارت

نایب رییس کمیسیون امور بین‌الملل خانه صنعت و معدن درخصوص ضربه فیلترینگ به اقتصاد و خرید آهن به صورت آنلاین کشور گفت: قطعی و فیلترینگ اینترنت در یک ماه اخیر، مجموعا ۸۰ هزار میلیارد تومان به کسب‌و‌کارها خسارت زده است. این عدد یعنی: روزی ۲۶۰۰ میلیارد تومان، ساعتی ۱۱۰ میلیارد تومان و دقیقه‌ای ۲ میلیارد تومان خسارت به اقتصاد کشور وارد می کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید قطعی اینترنت و مشکلات مربوط به فیلترینگ علاوه بر تخریب کسب ‌و کارهای فعال مبتنی بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام ، مشکلاتی را در خطوط تولید لبنیات ، دارو ، فولاد و نساجی را هم دچار ایجاد کرده است . حسین سلاح‌ ورزی، نایب ‌رییس اتاق بازرگانی ایران، منحصر دانستن آسیب‌ های مرتبط به فیلترینگ و قطعی اینترنت کشور به کسب ‌وکارهای کوچک را ساده‌ انگارانه دانسته و اظهار کرد : «اینکه فکر کنیم که قطع شدن اینترنت کشور و فیلتر شدن طیف وسیعی از سایت‌ ها ، برنامه‌ ها و پلتفرم‌ ها و سایر شبکه های اجتماعی بین المللی فقط به محدود شدن کسب ‌و‌کارهای کوچک منجر می ‌شود، ساده‌ انگارانه می باشد و نه ‌تنها کسب‌ و کارهای کوچک ، آنلاین‌ شاپ‌ ها و کسب‌ وکارهای مبتنی بر اینستاگرام به مشکل برخورده اند و افرادی که جمعیت آنها هم کم نیست ، کار خود را از دست داده‌ اند، بلکه تمامی خطوط تولید کشور از خط تولید لبنیات و دارو گرفته تا تولیدات فولاد و نساجی در این شرایط به مشکل برخورده اند .»

به گزارش کاماپرس، تداوم اختلال در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در آبان ماه نه تنها صادرات آهن و فولاد را تحت تاثیر قرار داده که این تحدید میزان تقاضای داخلی را نیز ضعیف کرده است. ضعف تقاضا و کاهش تولید زمینه کاهش سود و حتی افزایش زیان صنایع فولادی را فراهم می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و واتس‌اپ، بستر اصلی اطلاع‌رسانی قیمت روز آهن‌آلات تعریف شده است. ارتباط متقاضیان و فروشندگان بازار نیز با محدودیت دسترسی به این پلتفرم‌ها دچار مشکل شده است. هرچند با محدویت‌های اعمال شده اطلاع‌رسانی قیمت روز بازار فولاد از جمله نرخ میلگرد در بستر وب ادامه دارد، ولی نباید از تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بر خرید و فروش این محصولات چشم‌پوشی کرد.

سلاحورزی افزود: یکی از تأثیرات اقتصادی محدود کردن اینترنت از لحاظ اعتباری بر روی تجارت ایران اثر گذاشته به طوری که با توجه به فیلتر و محدود شدن اینترنت تماس‌های تجاری که از طریق پلت‌فرم‌های پیام رسان بین تجاری ایرانی و خارجی انجام می‌شد، قطع شدند.

وی با اشاره به تبعات تدوام این شرایط در بخش تجارت و اقتصاد کشور تاکید کرد: تجربه آفریقای جنوبی نشان می‌دهد که با تدوام ناآرامی‌ها از سال ٢٠٠٩ تا به امروز اقتصاد این کشور به شدت تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته و منجر به کاهش سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی، افزایش بیکاری شده و این وضعیت نتیجه تداوم ناآرامی‌ها در اقتصاد است.

سلاحورزی ادامه داد: اینکه فکر کنیم قطع شدن اینترنت و فیلتر طیف وسیعی از سایت‌ها، برنامه‌ها و پلت‌فرم‌های فقط به محدود شدن کسب و کار‌های کوچک می‌شود، ساده انگارانه است و نه تنها کسب و کار‌های کوچک، آنلاین شاپ‌ها و کسب و کار‌های مبتنی بر اینستاگرام دچار مشکل شده‌اند و افرادی که جمعیت آن‌ها هم کم نیست، کار خود را از دست داده‌اند. بلکه خطوط تولید از خط تولید لبنیات و دارو گرفته تا تولید فولاد و نساجی در این شرایط دچار مشکل شده‌اند چراکه خطوط تولید هم مبتنی بر اینترنت، هوش مصنوعی، تکنولوژی‌های IT و ITC هستند و همچنین خارج از کارخانه هم موضوعاتی مانند لجستیک، ثبت سفارش، بازاریابی و برنامه‌های مالی و ارزی بر پایه اینترنت هستند و با این شرایط شاهد کاهش فروش، کاهش سود و به دنبال آن اثرگذاری این روند بر روی اشتغال خواهیم بود.

نحوه خرید آهن آلات از آهن لند

برای خرید میلگرد آجدار از آهن لند، تنها کافی است که برند و سایز محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. نرخ بیشتر محصولات در جدول قیمت درج شده‌ اند، جهت اطلاع از قیمت های میلگرد ۱۶ و سایر سایز های این نوع محصول که نوسان‌ های لحظه ‌ای دارند، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از بهای آن‌ ها مطلع شوید. این مجموعه، امکان تهیه تناژهای مختلف میلگرد را از برند های مختلف را در بنگاه و کارخانه فراهم نموده است و با معرفی مناسب‌ ترین محصول باتوجه به پروژه شما که در نزدیک‌ترین کارخانه یا بنگاه محل کارتان قرار دارد، تجربه خریدی به‌صرفه، اقتصادی و امن را برای شما رقم خواهد زد.

برای مشاوره و خرید آسان انواع آهن آلات با شماره های ۰۲۱۹۱۰۱۰۶۶۶ و ۰۶۱۵۳۲۲۲۱۰۰ با کارشناسان مجرب فروش مجموعه آهن لند : https://ahanlands.com رتباط برقرار نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا