کسب و کار

آیا تلاش زیاد واقعا منجر به درآمد می‌شود؟

انتخاب مسیر درست یکی از مهم ترین عوامل موفقیت است که باعث میشود شما به درآمد مد نظر خودتان برسید و قطعا هر موفقیتی به تلاش های انجام شده بستگی دارد.

بشقاب دیوارکوب پرنده

یکی از زیباترین و جذاب ترین طرحهایی که برای انواع بشقاب دیوارکوب پرنده در نظر می گیرند، طرح پروانه و سایر پرنده ها است که نماد بسیاری از خوبیها هستند. همواره باید بدانید که بشقاب دیوارکوب پرنده طرح پروانه از زیباترین محصولات به شمار می‌ آید که شما می توانید برای فضاهای مختلف از آنها استفاده کنید.

صنایع دستی بافتنی

رش دونده یکی دیگر از انواع فرش دستباف و صنایع دستی بافتنی است که معمولا برای راهروها و پله ها استفاده می شود،عرض این فرش کوچک بوده و طول آن بسته به اندازه دهلیز از ۲ تا ۵ تا حتی ۷ متر می باشد همچنین فرشهای کوچکتر به اندازه در جلوی خانه بافته شده اند که به عنوان درگاه شناخته می شود .

صنایع دستی بافتنی

فرش ماشینی ابریشمی

اکثر خانمها به دکوراسیون خانه بسیار اهمیت می دهند که علاوه بر زیبایی محیط خانه باید فرش ماشینی ابریشمی با کیفیت و با طرحهای متنوع ای در کف خانه باشد. بنابراین انتخاب یک فرش زیبا دکوراسیون خانه را زیبا نشان می دهد و همین علت باعث می شود تا روحیه انسان بسیار تاثیر گذار باشد.

فرش ماشینی ابریشمی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا