اقتصادیکسب و کار

آیا خرید شیبا (SHIB) سودآور است؟

یکی از مهم ترین اهداف سرمایه گذاران در عصر فعلی، کسب حداکثر سود از سرمایه گذاری روی دارایی های مختلف است. کسانی که ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند هم به دنبال راه هایی برای گرفتن بیشترین سود ممکن از خرید ارز دیجیتال هستند. ارز دیجیتال شیبا در ماه های اخیر توانست این آرزو را برای بسیاری از خریداران رمز ارز محقق کند. به همین دلیل محبوبیت آن در مدت کوتاهی بسیار زیاد شد و افراد زیادی به فکر خرید شیبا افتادند. اما سوال این است که آیا خرید شیبا هنوز هم سودآور است یا خیر. برای یافتن پاسخ این سوال ابتدا با ماهیت شیبا بیشتر آشنا می شویم و سپس به نحوه کسب سود از خرید و فروش آن می پردازیم.

معرفی رمز ارز شیبا (SHIB)

شیبا یک ارز رمزنگاری شده و یک توکن دیجیتالی است که در سال ۲۰۲۰ روی شبکه اتریوم راه اندازی شد. احتمالا اطلاع دارید که اتریوم خانه بسیاری از ارزهای دیجیتال و فعالیت های مرتبط با بلاک چین است. حدود ۲ سال پیش، شیبا هم به خانواده بزرگ اتریوم اضافه و با هدف رقابت با دوج کوین منتشر شد. کسانی که خرید شیبا را انجام دادند، پس از چند ماه توانستند که سود بسیار زیادی را از سرمایه گذاری روی این توکن به دست آورند. همین عامل باعث افزایش شهرت شیبا و هجوم خریداران به سمت آن شد. به این ترتیب قیمت شیبا چند بار دیگر هم رشد کرد و رتبه آن در بازار ارز دیجیتال روز به روز بهتر شد. 

عواملی نظیر تبلیغات افراد مشهور و تاثیرگذار مانند ایلان ماسک، رشد قیمت سایر میم کوین ها و لیست شدن شیبا در صرافی های مطرح، بر روند قیمتی آن تاثیرگذار بودند. در طول این مدت خرید و فروش شیبا انجام می شد و افراد زیادی به کمک آن کسب سود می کردند. علی رغم رشد قیمت بسیار زیاد این توکن، هنوز هم می توان با سرمایه گذاری درست روی آن کسب سود کرد. در قسمت بعد، راه های سود گرفتن از این ارز دیجیتال را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید شیبا اتخاذ کنید.

چگونه می توان از خرید شیبا سود گرفت؟

چگونه می توان از خرید شیبا سود گرفت؟

سود گرفتن از خرید شیبا هنوز هم امکان پذیر است. در صورتی که شما راه های انجام این کار را یاد بگیرید و آن ها را عملی کنید، به راحتی می توانید از خرید و فروش شیبا سود بگیرید. این ارز دیجیتال هم مثل بسیاری از رمز ارزها دارای نوسانات قیمتی است. این نوسانات در صورتی به شما سود می دهند که در خلاف جهت آن ها حرکت کنید. این یعنی زمانی که قیمت شیبا کاهش پیدا می کند و به منطقه خرید می رسد، سفارش خرید شیبا را ثبت کنید و زمانی که قیمت افزایش پیدا می کند آن را بفروشید. بسیاری از افراد دقیقا مخالف این دستورالعمل کار می کنند و دچار ضرر می شوند. بنابراین بهتر است که با یک سرمایه گذاری اصولی، احتمال سود گرفتن خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، راه های دیگری هم برای کسب سود از خرید شیبا وجود دارد. به طور مثال، انجام معاملات آتی می تواند راهی برای سودگیری از شیبا باشد. با باز کردن پوزیشن شورت در این نوع معاملات، حتی می توانید از کاهش قیمت شیبا هم سود بگیرید. با این حال انجام این کار برای افراد مبتدی که آموزش های لازم را ندیده اند پیشنهاد نمی شود و از نظر قانونی هم تاییدیه ای برای آن وجود ندارد. بنابراین بهتر است که با پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن، مانند میلیون ها سرمایه گذار دیگر خرید شیبا را به سادگی انجام دهید. صرافی ارز دیجیتال مد نظر شما باید ویژگی هایی داشته باشد که در بخش بعد درباره آن ها توضیح می دهیم.

خرید شیبا از صرافی

خرید شیبا از صرافی

برای خرید شیبا بهتر است که در یک صرافی معتبر، ثبت نام و احراز هویت کنید. این صرافی باید از سطح امنیت و سرعت بالایی برخوردار باشد و پشتیبانی دائمی را در اختیار شما بگذارد. در صورتی که صرافی مد نظر شما، علاوه بر داشتن این ویژگی ها، امکانات مناسب دیگر از جمله امکان کسب درآمد از دعوت دوستان، تسویه آنی، کارمزد اندک، جشنواره و مسابقه و… را نیز داشته باشد، می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. به این ترتیب، باید سعی کنید صرافی آنلاینی را بیابید که امکان خرید ارز دیجیتال شیبا با این شرایط را به شما بدهد. در بین صرافی های ایرانی، کم و بیش این موارد رعایت می شود. از جمله صرافی هایی که تمام این خدمات را در اختیار شما می گذارد می توان به صرافی آنلاین بیت ایمن (Bitimen) اشاره کرد.

برای خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، به سایت این صرافی مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید. پس از انجام ثبت نام و احراز هویت، دسترسی شما به بخش معاملات فعال می شود و با شارژ کردن کیف پول شخصی تان می توانید خرید شیبا و چندین ارز دیجیتال مطرح دیگر از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، سولانا (SOL) و هولو (HOT) را انجام دهید. به همین راحتی شما هم به یکی از اعضای بازار ارز دیجیتال و خانواده شیبا تبدیل می شوید!

خبرنگار: بهروز مجیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا