کسب و کار

آیا صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش ارزدیجیتال امن هستند؟

چکیده : با توجه به تحریم‌ها، دسترسی به صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی غیرممکن شده است و امروزه ده‌ها صرافی معتبر داخلی فعالیت می‌کنند که به خوبی می‌توانند پاسخگوی نیاز‌های شما باشند، با این حال، همچنان برخی نگرانی‌ها پیرامون این صرافی‌ها و امنیت آن‌ها وجود دارد.

ترید و معاملات ارز‌های دیجیتال امروزه بسیار محبوب شده است و بسیاری با هدف کسب درآمد، سرمایه‌گذاری در این دارایی‌های دیجیتال را آغاز کرده‌اند. برای ترید موفق در بازار ارز‌های دیجیتال، شما نیازمند آموزش و ابزار‌های مناسب هستید.

اگر توانایی تحلیل بازار را نداشته باشید، تصمیم‌گیری‌های شما صرفاً براساس حدس و گمان خواهد بود که مشخص است نمی‌تواند نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد. مطالعه پیرامون بازار، فناوری بلاک چین و ارز‌های دیجیتال، توانایی تحلیل و خواندن نمودار‌ها و ده‌ها مورد دیگر می‌توانند دقت پیش‌بینی‌های شما را بالا ببرند که در نهایت منجر به معاملات موفقیت‌آمیز می‌شود.

اما تحلیل و بررسی تنها یک بخش از معاملات موفق ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد و بخش مهم دیگر، ابزار‌های شما است. اینکه سایت مورد استفاده شما اطلاعات دقیق را نمایش دهد، منبع اطلاعاتی و اخبار شما تا چه حد موثق و به روز است، یا از ابزار‌هایی استفاده کنید که داده‌های بلاک چینی را تحلیل و به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌تواند تأثیر بزرگ و مستقیمی در نتیجه‌گیری‌ها و تحقیقات شما داشته باشد.

در نهایت تمام تلاش‌های شما به صرافی منتهی می‌شود، محیطی که معاملات شما براساس اطلاعات بدست آمده انجام می‌شود و انتخاب یک صرافی امن و حرفه‌ای مهم‌ترین تصمیم در دوران ترید و معاملات ارز دیجیتال شما است.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی، بهترین صرافی کدام است؟

با توجه به تحریم‌ها، دسترسی به صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی غیرممکن شده است و حتی در صورت ثبت نام و فعالیت، همواره خطر فریز شدن دارایی‌ها وجود دارد. امروزه ده‌ها صرافی معتبر داخلی فعالیت می‌کنند که به خوبی می‌توانند پاسخگوی نیاز‌های شما باشند، با این حال، همچنان برخی نگرانی‌ها پیرامون این صرافی‌ها و امنیت آن‌ها وجود دارد.

با توجه به اینکه در حال حاضر قوانین شفافی برای فعالیت در حوزه رمزارز کشور وجود ندارد، امکان بررسی مدارک قانونی مانند جواز فعالیت وجود ندارد و ما نیازمند بررسی برخی موارد دیگر مرتبط با فعالیت صرافی‌ها هستیم. شما برای اعتبارسنجی صرافی‌های داخلی می‌توانید برخی موارد مانند سابقه فعالیت، میزان اعتبار و محبوبیت، امکانات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

به عنوان مثال، یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی یعنی سرمایکس، از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و طی بیش از ۵ سال فعالیت خود، همواره در حفظ امنیت دارایی کاربران خود موفق بوده است.

با خدمت‌رسانی به هزاران کاربر و تریدر ایرانی، این صرافی هم اکنون یکی از بزرگترین بازار‌های ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است که بیش از ۶۰۰ ارزدیجیتال در آن پشتیبانی می‌شود و تقریباً تمام این ارز‌ها در کیف پول امن داخلی این صرافی قابل نگهداری و انتقال هستند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با امکانات و خدمات حرفه‌ای و پیشرفته خود از جمله امکان تبدیل مستقیم ارز به ارز، خرید و فروش کم کارمزد و سریع ارز‌های دیجیتال با نرخ لحظه‌ای، کیف پول امن و غیرقابل تحریم، اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته امروزه به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال کشور شناخته شده است.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس سریع و آسان انجام می‌شود و همین امروز می‌توانید با ثبت نام در این صرافی، دیگر نگران مشکلات پیرامون خرید و فروش ارز‌های دیجیتال نباشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا