کسب و کار

آیا موفقیت رابطه مستقیمی را با ثروت دارد

مسلما می توان گفت که ثروت پایه اصلی یاد گیری علم می باشد و اگر پولی در کار نباشد هیچ فردی نمی تواند هزینه های یادگیری علم مورد نظر را داشته باشد از این رو می توانید شغل هایی را انتخاب کنید بدن نیاز به تحصیلات مربوطه بتوانید درآمدی را در حوزه … کسب نمایید.

دستکش ایمنی

ساختار اصلی  دستکش ایمنی از الیاف مصنوعی و یا طبیعی بوده که حتماً باید قابلیت کشسانی مناسب و قابل قبولی داشته باشد و درست به همین دلیل است که به خوبی در دست چفت شده و به کاربر در استفاده هر چه آسانتر از ابزار و لوازم کار کمک شایانی می کند.

ضمن اینکه به مدد قابلیت گیرایی یا همان چنگش به راحتی میتوان اجسام مختلف را گرفته و جابجا نمود ، همین امر عامل اصلی استفاده از این دستکش ها در عرصه های مختلف است ؛لازم به ذکر است که استاندارد جهانی این نوع دستکش EN388 وEN420 میباشد.

دستکش جراحی

دستکش ضد آب: از آنجا که اصطلاح ضد آب عنوانی فراگیر میباشد و طیف وسیعی از دستکش ها دارای این ویژگی هستند مانند دستکش های آشپزخانه ،لاتکس، نیتریل ،دستکش جراحی وینیل و امثال اینها اما با این حال کاهی به دستکشی نیاز داریم که علاوه بر آن از تحمل حرارتی، سایشی، برشی و مکانیکی نیز برخوردار باشد آنگاه با توجه به صنعتی که در آن فعال هستیم خصوصیات دستکش مطلوبمان را در نظر گرفته و آن را که بر آورنده جمیع ویا کامل ترین حالت خواسته ما باشد تهیه می ‌نماییم .

 دستکش ایمنی ضد اسید: در صنایع مختلف استفاده از ماده ای خطرناک به نام اسید اجتناب ناپذیر است و قطعاً نمیتوان با دست غیر مسلح با این ماده کار کرد. برای حفاظت دستها در برابر این ماده نوعی از دستکش ایمنی توسعه یافته و به بازار عرضه شده است که به دستکش ضد اسید معروف است.

البته با توجه به استاندارد اتحادیه اروپا در مبحث لوازم حفاظت شخصی با در نظر گرفتن میزان خطر و تأثیرات مخرب آن به سه درجه از خطرات کم، خطرات متوسط و خطرات جبران ناپذیر این دستکش ها نیز دارای کیفیت های متفاوتی بوده و این موضوع را با درج استاندارد های ارائه شده توسط اتحادیه اروپا بر روی خود دستکش مشخص کرده اند‌.

دستکش جراحی

دستکش جوشکاری

بهتر است بدانید در این  دستکش جوشکاری لایه داخلی را که در تماس مستقیم با پوست دست میباشند با کتان و نخ پنبه پوشانده و رویه بیرونی را که مهمترین بخش آن در تماس با مواد شیمیایی خطرناک است و باید در برابر فشار های وارده ،هرگونه سوراخ شوند گی، چسبندگی، سایش و پارگی برای طولانی مدت مقاوم باشد از ماده PVC آغشته می کنند. کاربرد عمده این دستکش ها در کارگاه های صنعتی درگیر با مواد شیمیایی ، پترو شیمی ،امور خاص بیمارستانی ، تماس مستقیم با مواد شیمیایی خطرناک ، کار های معدنی ویژه و بسیاری از زمینه های دیگر میباشد.

دستکش جوشکاری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا