کسب و کار

آیا می توانم در همین بازار نابسامان درآمد کسب کنم

شاید برای خیلی از انسانها مشکل باشد که این مطلب را باور کنند، اما واقعیت دارد، قرار گرفتن در مسیر درست و ایجاد ارتباط با کسانی که در کارهای مهمی نقش دارند می تواند، باعث کسب درآمد بالاتر باشد، مشاورانی هستند که در شرکتهای فروش فعالیت می کنند و یا کسانی که کسب و کاری را بر پایه سایت اینترنتی دارند، روزانه درآمدهای بالایی کسب می کنند.

تولید تجهیزات پزشکی

شرکتهای مختلف داخلی، تولید تجهیزات پزشکی مختلفی مانند، گوشی پزشکی دیجیتال را تولید کرده و به عرصه فروش می رسانند، این محصولات به گونه ای هستند که از مواد درجه یک تولید شده و دارای استاندارد های لازم تولید هستند.

پیشبند یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی از ملزوماتی که برای هر آرایشگاهی الزامی می باشد، پیشبند یکبار مصرف آرایشگاهی است، که در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران نمایندگی پخش و توزیع آن وجود دارد، که بهترین کالا را با قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور به فروش می رسانند.

پیشبند یکبار مصرف آرایشگاهی

فرش ماشینی مدرن

یک نمونه از هنرهای ایرانی فرش ماشینی مدرن می باشد که مدل ۶ متری این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، در گذشته فرشهای دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان، ماه ‌های زیادی را وقت صرف ساخت آنها می کردند.

فرش ماشینی مدرن

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا