کسب و کار

معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر تجهیزات پزشکی در ایران

ممکن است چندین بار نام تجهیزات پزشکی را شنیده باشید، به مجموعه ابزار و وسایلی که از آن‌ ها برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ ها استفاده می‌ شود تجهیزات پزشکی گفته می ‌شود.

هر انسانی ممکن است در طول عمر خود به تعدادی از تجهیزات پزشکی نیاز پیدا کند، در صورتی که برای خرید تجهیزات پزشکی معتبر به دنبال برترین فروشگاه‌ های ایران می ‌گردید پیشنهاد می ‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات پزشکی ایران

با توجه به آلودگی هوا در شهر های بزرگ، شیوع بیماری هایی همچون کرونا  و… در جهان افراد به تجهیزات پزشکی نیاز بیشتری پیدا کرده اند، فروشگاه‌ های بسیاری در ایران به فروش تجهیزات پزشکی می ‌پردازند.

فروشگاه‌ هایی را می ‌توان برترین  فروشگاه‌ های تجهیزات پزشکی در ایران معرفی کرد که مشتری مدار باشند، محصولات اصل و اورجینال داشته باشند، تنوع و کیفیت محصولات شان بالا و قیمت محصولات شان منصفانه و مناسب باشد.

تجهیز سلامت

فروشگاه تجهیز سلامت یکی از معتبر ترین مراجع و فروشگاه‌ های خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی و خانگی در ایران است که فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۸۷ در تهران شروع کرده است.

این فروشگاه به فروش محصولاتی از جمله اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، فشارسنج، ویلچر، دستگاه بخور، تشک مواج و… می ‌پردازد.

فروشگاه تجهیز سلامت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است، امکان خرید انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی بیمارستانی و خانگی از فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد، همچنین امکان اجاره تجهیزات پزشکی نیز از این فروشگاه وجود دارد برای خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی با این شماره ۰۲۱۵۵۴۳۵۳۶۰ در تماس باشید.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه تجهیز سلامت

۱. دارای مجوز رسمی و معتبر

۲. سفارش و خرید به صورت ۲۴ ساعته

۳. دارا بودن پشتیبانی تلفنی

۴. مشاوره رایگان با کارشناسان

۵. تنوع کالا ها و محصولات با کیفیت

۶. برند بودن محصولات

۷. قیمت منصفانه و مناسب

۸. ایجاد اعتماد در مشتریان

۹. بسته بندی با کیفیت

۱۰ ارسال کالا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

درمان کالا

درمان کالا فروشگاهی است که فعالیت خود را به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۱ در زمینه تجهیزات پزشکی و درمانی به صورت فروش عمده و خرد آغاز کرده است.

فروشگاه درمان کالا به فروش انواع تجهیزات پزشکی بیمارستانی، خانگی، مواد مصرفی پزشکی با بالاترین کیفیت می پردازد، این فروشگاه دارای محصولات و تجهیزات پزشکی متنوع می‌ باشد.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه درمان کالا

۱. تنوع کالا

۲. ایجاد اعتماد مشتریان

۳. ارسال رایگان برای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان

۴. عرضه معتبر ترین کالاهای موجود در بازار ایران

طب تولید

این فروشگاه به فروش انواع تجهیزات پزشکی تخصصی، خانگی، تجهیزات حرکتی و ارتوپدی، لوازم آرایشی و بهداشتی می ‌پردازد و جزو برترین فروشگاه‌ های تجهیزات پزشکی ایرانی می ‌باشد.

تنوع محصولات و تجهیزات پزشکی در فروشگاه طب تولید بسیار بالا است می ‌توانید  تمامی محصولات موجود در این فروشگاه را با قیمتی مناسب و مطابق با نرخ‌ های مصوب خریداری کنید.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه طب تولید

۱. ارسال تجهیزات و محصولات از طریق پست اکسپرس

۲. تنوع محصولات و تجهیزات

۳. ضمانت کیفیت محصولات

توانی نو

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو یکی از فروشگاه‌ های معتبر برای خرید تجهیزات پزشکی است، این فروشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در زمینه فروش محصولات درمانی و پزشکی آغاز کرده است.

فروشگاه توانی نو از طریق ارتباط با وارد کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی، لوازم را در مدت زمان کوتاهی برای افراد ارسال می ‌کند.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه توانی نو

۱. تنوع کالا

۲. ضمانت کالا

۳. ایجاد اعتماد در مشتریان

۴. ارسال کالا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

۵. فروش محصولات برند و با کیفیت

آز طب

آزطب

فروشگاه آزطب به فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، خانگی و به ویژه تجهیزات ازمایشگاهی به صورت اینترنتی می‌ پردازد.

خرید تجهیزات پزشکی از این فروشگاه را می توانید از طریق سایت آزطب و تماس با شماره های درج شده در این سایت انجام دهید.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه آزطب

۱.مشاوره تلفنی رایگان

۲. تنوع محصولات

۳. قیمت مناسب و منصفانه

۴. انواع روش‌ های پرداخت

کاویان

فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی کاویان یکی از فروشگاه‌ های معتبر در زمینه تجهیزات پزشکی تخصصی می ‌باشد، این فروشگاه به فروش تجهیزات پزشکی، بیهوشی و تجهیزات اتاق عمل می ‌پردازد، خرید تجهیزات پزشکی از طریق سایت تجهیزات پزشکی کاویان و تماس با شماره‌ های درج شده در سایت امکان پذیر است.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه کاویان

۱. تنوع کالا

۲. کیفیت کالا

۳. قیمت منصفانه

بنیان طب جراح

فروشگاه بنیان طب جراح از دیگر فروشگاه ‌های تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه‌ های کمک تنفسی شامل انواع اکسیژن ساز، ونتیلاتور، سی پپ، بای پپ، اتو سی پپ و… است.

فعالیت شرکت بنیان طب جراح از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و خرید از این فروشگاه به صورت تلفنی، اینترنتی و از طریق واتس اپ امکان پذیر است.

 مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه بنیان طب جراح

۱. تنوع محصولات

۲. کیفیت بالا

۳. قیمت مناسب

تجهیزات درمان

فروشگاه تجهیزات درمان از دیگر فروشگاه‌ های معتبر برای خرید تجهیزات پزشکی به صورت عمده و خرد می‌ باشد، این سایت به فروش تجهیزات پزشکی، درمانی و خانگی پرداخته و با تنوع بالای محصولات مشتریان را به خود جذب کرده است.

محصولات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را می ‌توانید از طریق سایت تجهیزات درمان و تماس با شماره‌ های درج شده در سایت به صورت ۲۴ ساعته خریداری کنید.

تجهیز سلامت

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه تجهیزات درمان

۱. تنوع کالا

۲. کیفیت کالا

۳. قیمت نصفانه و مناسب

دکتر پایتخت

از دیگر فروشگاه‌ های مجاز و معتبر تجهیزات پزشکی فروشگاه دکتر پایتخت است، این فروشگاه به فروش انواع تجهیزات خانگی، بیمارستانی، پزشکی با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت می‌ پردازد و توانسته با تنوع محصولات رضایت افراد بسیاری را جلب کند.

تجهیزات و محصولات مورد نیاز خود را می‌ توانید از طریق پر کردن فرم موجود در سایت دکتر پایتخت و تماس با شماره‌ های درج شده در سایت سفارش دهید.

 مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه دکتر پایتخت

۱. مشاوره تخصصی تلفنی

۲. تنوع محصولات و تجهیزات پزشکی

۳. ارسال به موقع

۴. قیمت مناسب و ارسال در سریع ‌ترین زمان

سدان

از دیگر فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی تجهیزات پزشکی در تهران می‌ توانیم به فروشگاه سدان اشاره کنیم، این فروشکاه دارای بالا ترین تنوع محصولات پزشکی، درمانی، تجهیزات امداد و نجات همچون آمبولانس بوده و به فروش محصولات و تجهیزاتی از جمله فشار سنج، تب سنج، ویلچر، پالس اکسیمتر و… می ‌پردازد.

مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه سدان

۱. تنوع کالا

۲. تضمین اصل بودن کالا

۳. قیمت مناسب بر اساس اتحادیه مصوب

۴. خرید آنلاین

۵. بازگشت کالاهای غیر استریل

۶. فروش لوازم پزشکی سطح ۱ و سطح ۲

جمع بندی

در مقاله این به معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر تجهیزات پزشکی در ایران پرداختیم، تمامی این فروشگاه‌ ها معتبر و مجاز بوده و می ‌توانید با خیالی آسوده تجهیزات پزشکی مورد نیازتان را از این فروشگاه‌ ها خریداری کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا