اقتصادی

واردات ۲.۲ میلیارد دلاری موبایل در ۹ ماه

رئیس‌کل گمرک ایران گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۵۲۸ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

به گزارش روند بازار، رئیس‌کل گمرک ایران گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۵۲۸ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.
محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس‌کل گمرک ایران افزود: ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۷۵۵ هزار دلار بوده است.

رئیس‌کل گمرک ایران در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به‌تفکیک تجاری و مسافری در ۹ماهه امسال می‌افزاید: در این مدت ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۶۰ دستگاه به‌ارزش ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار دلار به‌شیوه تجاری و ۳۶۵ هزار و ۶۶۸ دستگاه به‌ارزش ۲۱۲ میلیون و ۴۹۳ هزار دلار به‌شیوه مسافری وارد گردید.

شایان ذکر است، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت ذیل کدهای شماره ۸۵۱۷۱۲۱۰ و ۸۵۱۷۱۳۹۰ به‌شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کدهای شماره ۸۵۱۷۱۲۲۰ و ۸۵۱۷۱۴۲۰ به‌شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیرلمسی می‌باشد.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا