کسب و کار

از دنیای تاریک خرما تا روشنایی ثروت

خرما و مشتقات آن یکی از محصولات بسیار پر فروش بازار می باشد که می تواند فروشندگان خود را از ثروت بسیار سیراب کند اگر می خواهید در حیطه ی محصولی شروع به کار کنید ما این محصول پر سود را به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این محصولات و انواع پر سود آن ها با ما همراه باشید.

خمیر خرما شیراز

میوه ها یکی از گروه های اصلی مواد غذایی هستند که فرآورده های زیادی از آنها تولید می شود، خمیر خرما یکی از فرآورده های تولید شده از میوه خرما است که قیمت خمیر خرما شیراز به موارد مختلفی بستگی دارد و نحوه استفاده از آن به عنوان جایگزین شکر تصفیه شده در دسرها به شدت افزایش یافته است خرما جزء میوه های پرخاصیت و خوش طعمی است که خواص بسیار زیادی برای بدن داشته و محبوبیت و طرفداران زیادی دارد.

که به دلیل عدم امکان رشد خرما در تمامی فصول و همچنین زود خراب شدن این میوه، فرآورده های آن همچون خمیر خرما و شیره خرما نیز در حجم انبوه تولید و استفاده می شود چگونه خمیر خرما را به جای شکر تصفیه شده جایگزین کنیم جایگزین کردن خمیر خرما به جای شکر تصفیه شده یک روش عالی برای بهره مند شدن از خواص خمیر خرما می باشد که به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می کنیم به جای شکرهای تصفیه شده از خمیر خرما به نسبت ۱:۱ (یعنی یک فنجان خمیر خرما به جای یک فنجان شکر) در دسرها، کلوچه ها، کیکها و غیره استفاده کنید.

شیره خرما کشاورز

قیمت شیره خرما کشاورز به عوامل بسیاری وابسته است اما در طی سال دچار تغییرات و نوسانات بسیار کمی می شود با این حال این مجموعه قیمتی بسیار مناسب و به صرفه را برای شیرینی خرمایی کشاورز در نظر گرفته است تا به راحتی می‌توانید آن را تهیه نمایید قیمت شیره خرما کشاورز به صورت کلی در محدوده قیمتی هر کیلو ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

برای خرید و ثبت سفارش با شیره خرما کشاورز کافی است که با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید در این تماس شما می توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره با شرایط خرید و فروش شیره خرما کشاورز آشنا شوید و سپس اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود فرمایید برای خرید شیره خرما کشاورزی لازم است به چند نکته توجه داشته باشید.

شیره خرما کشاورز

خرمای مروارید سیاه بم

در سال های اخیر با افزایش بی رویه قیمت خرمای مروارید سیاه بم، عموما خرید این محصول به نسبت از رونق پیشین فاصله گرفته است و توانسته در سفره غذایی افراد نقش کمرنگی را داشته باشد با این حال، بسیاری از پزشکان و افراد حاذق در طب سنتی، مصرف این محصول را برای بانوان مهم دانسته و تاکید به مصرف آن به صورت روزانه دارند.

خرید این محصول در بازار فروش، در نوع بسته بندی رواج دارد، خرید خرما سیاه خشک، در نوع فله ای در بسیاری از شهرها موجود نبوده و تنها می توان از شهرهای تولیدکننده، مورد تهیه قرار داد شهرهای جنوبی کشور که در زمینه آب و هوای بسیار گرم بوده و شرایط اعلا برای پرورش یافتن این محصول با بهترین کیفیت را دارا هستند، جزو تولیدکنندگان برتر خرما سیاه بوده اند.

خرمای مروارید سیاه بم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا