کسب و کار

داستان ثروتمند شدنم را با کشمش بشنوید

از آنجایی که می دانستم کشمش یکی از خشکبار هایی است که در بین خانواده های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است در سنین جوانی تصمیم گرفتم تا با کمک مادرم به تولید خانگی این محصول بپردازیم و با فروش آن کسب درآمد کنیم و با ادامه این مسیر توانستیم ثروتمند شویم.

کشمش کاشمر مشهد

قیمت کشمش کاشمر مشهد در سالهای مختلف در نوسان بوده است و آنچه که تأثیر به سزایی در قیمت کشمش طلایی ملایر دارد، میزان و درجه سطح کیفیت محصول اعم از اندازه، همنواختی و یک رنگ بودن آن در کنار میزان تولید و فروش می باشد.

کشمش ممتاز که از سطح کیفیت مطلوبی برخوردار است، یکدست و یک اندازه می باشد، درشت و گوشتی است، قیمت بالاتری نیز دارد.

هرچه از سطح کیفی محصول کاسته شود و  میزان خردگی، ناسالم بودن و نوع ریز آن بیشتر شود قیمت آن نیز کمتر ارزیابی می شود.

ملایر قطب انگور ایران بیش از ۶ قرن است که در زمینه تولید و پرورش انگور فعالیت می کند و تولید انگور آن، در هرسال از ۲۵ تن نیز می گذرد که درصد قابل توجهی از آن به عنوان کشمش به جای جای دنیا صادر می شود و همین امر سبب شده تا این شهرستان از نظر اقتصادی پر رونق و برجسته باشد.

کشمش طلایی ملایر

با مصرف منظم و روزانه کشمش طلایی ملایر می توان استخوانهایی سالم و مستحکم داشت و علاوه بر این از داشتن دندانهایی سالم مطمئن بود و همچنین کشمش با مواد مغذی درون خود، کاهش دهنده قند و فشار خون می باشد، با پاکسازی خون به سلامت کبد کمک کرده و با جلوگیری از آسیب سلولی به جوانسازی و کاهش روند پیری کمک به سزایی می کند.

روشهای تولید، فرآوری و بسته بندی نقش بسیار قابل توجهی در کیفیت محصول نهایی دارند در اینجا، کشمشهای اعلا و با کیفیت پس از فرآوری استاندارد با توجه زیاد به نیاز و تقاضای مشتری بسته بندی می شود تا خریداران از ثبات کیفیت از طریق بسته بندی مطلوب و بهداشتی اطمینان حاصل کنند.

شما می توانید از طریق ارتباط با ما جهت مشاوره و کسب اطلاع از آخرین قیمتها این محصول ویژه و پر کاربرد را به قیمت عمده و با بهترین کیفیت تهیه کنید چرا که ما سطح کیفی محصولات عرضه شده خود را تضمین می کنیم.

کشمش طلایی ملایر

کشمش آفتابی مشهد

کشمش آفتابی مشهد ارزان درجه یک معمولا به منظور رفاه حال خریداران به صورت کلی به فروش می رسد که با این تفاسیر شرایط دسترسی به آنها آسان تر می شود.

نمونه های ارزان قیمت محصولات هدف خرید مشتریان زیادی قرار می گیرد.

اکثر افراد به دنبال خرید کشمشهای ارزان درجه یک هستند تا در طول روز از آنها استفاده کنند و انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند.

لازم است بدانید که کشمشها دارای ارزش غذایی بالایی هستند که می توانند بسیاری از بیماریها را درمان کند در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر می کنیم. تقویت سیستم ایمنی بدن از تاثیرات مثبت کشمش آفتابی تاکستان است که در دوران کرونا برای درمان این بیماری عفونی تجویز می شد.

کشمش آفتابی مشهد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا