کسب و کار

استرچ فیلم مخصوص بسته بندی در صنایع و پرطرفدارترین محصول در کشورهای اروپایی

چکیده : تقریباً هیچ بسته بندی به اندازه فیلم استرچ (که به عنوان فیلم الاستیک نیز شناخته می شود) پرکاربرد محسوب نمی شود. با استفاده از استرچ فیلم شما می توانید انواع محصولات را بسته بندی کنید و محصولات را در برابر گرد و خاک، کثیفی و آسیب محافظت کنید.

تقریباً هیچ بسته بندی به اندازه فیلم استرچ (که به عنوان فیلم الاستیک نیز شناخته می شود) پرکاربرد محسوب نمی شود. با استفاده از استرچ فیلم شما می توانید انواع محصولات را بسته بندی کنید و محصولات را در برابر گرد و خاک، کثیفی و آسیب محافظت کنید. استرچ فیلم هنگامی که برای بسته بندی پالت استفاده می شود، ایمنی را در حین حمل و نقل فراهم می کند. امروزه استرچ فیلم مخصوص بسته بندی در صنایع و حمل و نقل کاربرد دارد.

سلفون استرچ

اینکه چه چیزی باعث می شود تا استفاده از استرچ فیلم انتخاب مناسبی برای شما باشد، بستگی به نوع کالای شما، نوع بسته بندی و نوع دستگاه و تنظیمات شما دارد. هدف بسته بندی ایمن با کمترین هزینه ممکن است. استرچ فیلم اغلب به عنوان یک محصول نهایی در نظر گرفته می شود. این یک انتخاب منطقی است، زیرا در بسته بندی با سلفون همه محصولات مرتب در کنار هم قرار می گیرد و در نهایت ظاهر بسته بندی با کیفیت به نظر می رسد. با این حال تفاوت زیادی بین انواع مختلف فیلم استرچ یا فیلم بسته بندی پالت وجود دارد. فقط یک پالت با بطری های آب، یا یک پالت با دستمال کاغذی را تصور کنید. تفاوت زیادی در وزن و پایداری محصولات وجود دارد. انتخاب فیلم استرچ مناسب برای این نوع بارهای پالت برای دستیابی به ظاهر پایدار ضروری است. پایداری بار برای ارسال ایمن و بدون آسیب کالا به مشتریان ضروری است. انتخاب استرچ پالت مخصوص بسته بندی پالت آراس پلاستیک گزینه ی عالی برای محصول نهایی است. تیم فروش آراس پلاستیک شما را در انتخاب محصول راهنمایی خواهد کرد.

آراس پلاستیک تولید کننده فیلم استرچ از استرچ بازیافتی گرفته تا فیلم های استرچ فوق العاده نازک برای به حداقل رساندن مصرف فیلم می باشد.

آراس پلاستیک فیلم‌ استرچ پالت را به‌عنوان فیلم‌های استرچ ماشینی و فیلم استرچ دستی برای حداکثر پایداری واحدهای بار و حمل و نقل ایمن به شما ارائه می‌دهد. از مواد اولیه پلی‌اتیلن با کیفیت برای تولید محصولات استفاده می شود. و در بسیاری از موارد ضخامت ها و رنگ های مختلف (شفاف، سیاه، سفید، سبز و آبی و ..) تولید و عرضه می گردد. استرچ فیلم رنگی برای تفکیک بسته بندی محصولات گزینه عالی و مقرون به صرفه ای می باشد. انواع استرچ فیلم رنگی مطابق سفارش مشتری تولید می شود. 

علاوه بر استرچ پالت، استرچ فیلم غذایی کاملاً قابل بازیافت برای بسته‌بندی گوشت، پنیر، میوه‌ها و سبزیجات تولید می شود.

مزایای استرچ فیلم آراس پلاستیک

فیلم استرچ برای بسته بندی ایمن حمل و نقل

فیلم استرچ محصولات سبک وزن و کالاهای سنگین را روی پالت ها ایمن می کند. خاصیت کشسانی فیلم استرچ و چسبندگی عالی استرچ در اطراف محصول بسته بندی شده باعث می شود تا محصولات به صورت یکپارچه در کنار هم قرار گیرد. از آنجایی که فیلم استرچ مقرون به صرفه و قابل بازیافت است، سال‌هاست که در فرآیندهای لجستیک جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلم  استرچ آراس پلاسیتک به صورت فیلم های ماشینی و فیلم های دستی در دسترس هستند. برای ایمنی بیشتر در حین حمل و نقل پالت می توانید از پره استرچ نیز استفاده کنید. آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ در رنگ ها و ضخامت ها و متراژهای متفاوت است. آیا می خواهید از فیلم استرچ برای بسته بندی پالت استفاده کنید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بسته بندی با فیلم استرچ در صنایع

از رول‌های استرچ برای بسته‌بندی کالاهایی بهداشتی و لوازم پزشکی نیز استفاده می شود. استرچ فیلم یک جایگزین ارزان و کاملا قابل بازیافت برای بسته بندی محصولات محسوب می شود. همچنین برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی و کابل ها استرچ فیلم گزینه مناسبی محسوب می شود. استفاده از استرچ در کشاورزی یکی از رایج ترین موارد برای بسته بندی و نگهداری علوفه محسوب می شود. همچنین در صنعت خودروسازی از استرچ فیلم برای بسته بندی قطعات خودرو استفاده می شود. یکی دیگر از شاخه های پرطرفدار استرچ فرودگاهی است. استرچ فیلم فرودگاهی برای بسته بندی کیف و ساک و وسایل همراه مسافر کاربرد دارد. استفاده از استرچ فرودگاه باعث می شود تا لوازم همراه مسافر در حین جابه جایی از مبدا به مقصد آسیب نبیند. همچنین باعث می شود تا وسایل سالم و تمیز به مقصد برسد.

در ادامه به بررسی ۴ مورد از نقاط قوت استرچ می پردازیم.

سلفون استرچ

مزایای استرچ فیلم آراس پلاستیک

فیلم استرچ برای بسته بندی ایمن حمل و نقل

فیلم استرچ محصولات سبک وزن و کالاهای سنگین را روی پالت ها ایمن می کند. خاصیت کشسانی فیلم استرچ و چسبندگی عالی استرچ در اطراف محصول بسته بندی شده باعث می شود تا محصولات به صورت یکپارچه در کنار هم قرار گیرد. از آنجایی که فیلم استرچ مقرون به صرفه و قابل بازیافت است، سال‌هاست که در فرآیندهای لجستیک جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلم  استرچ آراس پلاسیتک به صورت فیلم های ماشینی و فیلم های دستی در دسترس هستند. برای ایمنی بیشتر در حین حمل و نقل پالت می توانید از پره استرچ نیز استفاده کنید. آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ در رنگ ها و ضخامت ها و متراژهای متفاوت است. آیا می خواهید از فیلم استرچ برای بسته بندی پالت استفاده کنید؟ در مقاله آموزش بسته بندی پالت با استرچ فیلم را گردآوری کرده ایم.

سلفون استرچ

فیلم استرچ صادراتی

امروزه تقریبا ۹۰ درصد صنایع از فیلم استرچ برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند. فیلم استرچ یک عنصر مهم در بسته بندی است. به علت کشسانی بالا استرچ فیلم، این محصول طرفدارن زیادی دارد. صادرات استرچ فیلم آراس پلاستیک می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری باشد.

شرکت آراس پلاستیک یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده در حوزه محصولات پلی اتیلنی است که از همان ابتدا با هدف تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری فعالیت خود را آغاز کرده است. استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، بهره گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری نیروی کار متخصص و مجرب باعث شد تا بتوانیم محصولات با کیفیت بالا را ارائه کنیم. علاوه بر عوامل ذکرشده، استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب و مطابقت سطح کیفی محصولات با استانداردهای جهانی در کنار قیمت مناسب و منصفانه موجب گردید تا نام آراس پلاستیک نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی مطرح و شناخته شود. به همین علت، بر آن شدیم که با سایر نقاط جهان ارتباط برقرار کرده و صادرات محصولات به دیگر کشورها را داشته باشیم.

فیلم استرچ تولیدی شرکت آراس پلاستیک به دلیل کیفیت بالا و رعایت استانداردهای اروپا در کشورهای همسایه محبوب شده است.  نایلون استرچ پلی اتیلنی آراس پلاستیک، قابلیت صادرات به سایر کشورها را دارد. کیفیت بالای نایلون استرچ آراس پلاستیک باعث شده تا مشتریان زیادی از دیگر کشورها جهت سفارش این محصول اقدام کنند. مشتریان استرچ فیلم اکثرا از کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، افغانستان، گرجستان، پاکستان و آذربایجان هستند. همچنین محصولات شرکت آراس پلاستیک توجه کشورهای اروپایی را نیز به خود جلب کرده است. از جمله ایتالیا و آلمان و کشور رومانی جز مشتریان وفادار شرکت آراس پلاستیک در سال های اخیرشده اند. به دلیل بالا بودن نرخ ارز و کیفیت محصولات ایرانی، برای بسیاری از همسایگان وارد کردن محصولات پلی اتیلنی از ایران به مراتب با صرفه تر از تولید آن در کشور خودشان است. تیم حرفه ای و مشاوران بخش اداری به شما کمک می کند تا محصول مناسبی را انتخاب کنید.

کاربردهای فیلم استرچ رنگی چیست؟

فیلم استرچ رنگی کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه به بررسی هر یک از کاربردهای رایج فیلم استرچ رنگی می پردازیم.

کدگذاری رنگی بین المللی 

 فیلم استرچ رنگی اغلب برای برنامه های کدگذاری رنگی بین المللی برای شرکت های فروش محصولات خارج از کشور استفاده می شود. مجموعه ای از رنگ های ارائه شده از طریق فیلم استرچ رنگی به شرکت ها امکان می دهد تا بدون نیاز به استفاده از برچسب، سفارش ها و جایی که قرار است در آن باشند را شناسایی کنند. بسیاری از شرکت هایی که محصولات را در سطح جهانی ارسال می کنند از فیلم های استرچ رنگی برای این اهداف استفاده می کنند.

سازماندهی محصول 

فیلم استرچ رنگی مرتب‌سازی و سازماندهی پالت‌های محصولات در انبار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. استفاده از فیلم استرچ رنگی برای بسته بندی پالت ها، شناسایی و سازماندهی پالت های شما را بسیار آسان تر می کند.

شواهد دستکاری 

فیلم استرچ رنگی ممکن است به عنوان یک ماده بسته بندی عالی عمل کند. با فیلم استرچ شفاف، ممکن است افراد بدخواه بسته بندی را جدا کنند، محصولات را از یک پالت تغییر دهند یا بدزدند، و پالت را دوباره بپیچند، بنابراین به نظر می رسد که هیچ چیز خارج از خط نیست. اما با فیلم استرچ رنگی نمی توان تغییراتی در پالت ایجاد کرد، مگر اینکه سارق به استرچ رنگی دسترسی داشته باشد، که عملا دستکاری این نوع پالت بسیار سخت است. به این ترتیب با دستکاری پالت شما سریعا این مشکل را خواهید فهمید.

برندسازی

رنگ لوگوی یک برند، عنصر قدرتمند برندسازی است. بسیاری از مصرف کنندگان می توانند مارک های مورد علاقه خود را به سادگی با رنگ مورد استفاده در مواد مارک خود شناسایی کنند. بسته به رنگ مرتبط با نام تجاری شما، ممکن است بتوانید از رنگی از لوگوی خود به عنوان رنگ بسته بندی استرچ فیلم استفاده شده برای بسته بندی پالت های خود استفاده کنید. برای مثال، از آنجایی اگر لوگوی برند شما نارنجی هست، شما می توانید برای بسته بندی پالت‌های خود از استرچ فیلم نارنجی رنگ استفاده کنید.

سازمان تولید روزانه 

روش دیگری که برخی از شرکت ها از فیلم استرچ رنگی استفاده می کنند، استفاده از آن برای ردیابی تولید روزانه محصولات پالت شده است. بنابراین، هر روز از هفته، محصولات پالت شده در رنگ های متفاوتی بسته بندی می شوند. به عنوان مثال، دوشنبه – قرمز، سه شنبه – آبی، و غیره.

سلفون استرچ

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا