کسب و کار

استفاده از آینه کهنه کاری ، شیشه رنگی و نرده شیشه ای راه پله در طراحی داخلی

امروزه استفاده از شیشه رنگی ، آینه کهنه کاری و سایر شیشه و آینه ها در طراحی داخلی منازل و ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و رواج دارد. نرده شیشه ای راه پله یکی از مواردیست که جای نرده های آهنی یا چوبی را گرفته و به راه پله داخلی و خارجی ساختمان جلوه ای منحصربه فرد می بخشد.

حفاظ یا جان پناه شیشه ای علاوه بر زیبایی و جذابیت، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است چون از جنس سکوریت یا لمینت ساخته شده و به خوبی نقش یک حفاظ را ایفا می کند.از نرده شیشه ای راه پله در بخش هایی از ساختمان که نیاز به حفاظ دارند؛ از جمله تراس، روف گاردن، راه پله داخلی یا بیرونی، دور استخر و بالکن استفاده می شود.اگر می خواهید ویلای خود را به سبک مدرن و شیک طراحی کنید؛ نرده شیشه ای راه پله به خوبی یک ویوی عالی از مناظر برایتان به ارمغان می آورد و ظاهری شیک و مدرن به ویلا می بخشد.

شیشه سکوریت شیشه ای شفاف و مقاوم است که از آن در ساخت نرده شیشه ای راه پله استفاده می شود. این شیشه را می توان در طراحی داخلی انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و غیره به کار برد. نرده شیشه ای راه پله نسبت به نرده های قدیمی، امنیت بالاتری را به همراه دارد و جان پناه امنی برای کودکان به شمار می رود. از طرفی نسبت به کارایی و زیبایی بالای خود، قیمت مقرون به صرفه ای دارد تا برای خرید آن دچار مشکل نشوید. همچنین نصب جان پناه شیشه ای بسیار سریع و آسان است.

اگر در زمینه خرید یا نصب نرده شیشه ای راه پله سوالی دارید، با کارشناسان ما در ایران لاکوبل تماس بگیرید . https://iranlacobel.com

شیشه رنگی

شیشه رنگی در طراحی داخلی

شیشه رنگی یکی از برجسته ترین اجزای معماری سنتی ایرانیان به شمار می رود که مسجد نصیر الملک شیراز یکی از شگفت انگیزترین مثالهای آن است. امروزه معماران و طراحان ساختمان به خوبی ارزش زیبایی این نوع شیشه را می دانند و استفاده از آن در طراحی و زیباسازی ساختمان ها رواج پیدا کرده است. به طور کلی سه نوع اصلی از شیشه رنگی در ساختمان سازی وجود دارد که شامل: شیشه رنگی براق (لاکوبل)، شیشه رنگی مات (متلوکس) و شیشه رنگی متالیک (متلاک) می باشد.

هر کدام از این شیشه های رنگی خواص منحصربه فرد خود را داشته و باید بنابر هدف و محل استفاده، یکی از آنها را انتخاب کنید. شیشه رنگی می تواند بر پایه آب، رنگ های جوهری یا رنگ های سرامیکی باشد. در واقع نوع رنگ به کار رفته در شیشه و برند آن، در کیفیت و جذابیت شیشه رنگی تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل باید به دنبال شیشه رنگی باکیفیت و با اصالت باشید و آنها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

شیشه رنگی معمولا با یک لایه لمینت از جنس فایبرگلاس و به ضخامت ۰.۳ تا ۰.۶ میکرون که به پشت آن چسبیده، محافظت می شود. بنابراین شیشه رنگی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. این لایه لمینت؛ علاوه بر افزایش مقاومت شیشه، موجب پوشش دهی کامل رنگ شیشه شده و دوام رنگ آن را افزایش می دهد. اگر به زیبایی و هارمونی رنگ ها در طراحی داخلی ساختمان اهمیت می دهید؛ می توانید شیشه رنگی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۳۱۱۰۶۶

آینه کهنه کاری چیست و در کجاها کاربرد دارد

آینه کهنه کاری یا آینه پتینه کاری شده یکی از هنرهای اصیل کشور ایتالیاست که کم کم مورد توجه بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان قرار گرفت و امروزه به یکی از اجزای جذاب دکوراسیون آنتیک تبدیل شده است. در این نوع آینه، طرح و نقش های کلاسیک یا سنتی روی آینه نقش بسته و شکلی منحصربه فرد و خاص به خود می گیرد تا به زیبایی دیوارهای منزل شما بیافزاید. اگر به هنرهای اصیل و کلاسیک علاقه دارید؛ آینه کهنه کاری می تواند یک هدیه ارزشمند برای شما باشد. این نوع آینه یکی از جدیدترین وسایل دکوری به شمار می رود که نقشی از دوران کهن و اصیل هنر را به نمایش می گذارد.

در واقع پتینه کاری هنری است که با نقش آفرینی روی آینه، هنر کلاسیک را به سبکی مدرن برایتان به ارمغان می آورد و یکی از جذاب ترین صنایع دستی ایرانی محسوب می شود. از این نوع آینه می توانید بنا بر سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی منزل در جلوی درب ورودی، سالن پذیرایی، اتاق، کنسول، آینه سرویس بهداشتی، بالای شومینه یا اتاق نشیمن استفاده کنید.

آینه کهنه کاری چیست و در کجاها کاربرد دارد

یکی از بهترین مزایایی که در خرید آینه کهنه کاری وجود دارد این است که شما می توانید نقش و نگار مورد علاقه خود را روی این آینه ثبت کنید تا یک هنر زیبای شخصی داشته باشید. هنری که از ذهن و قلب شما تراوش کرده و اکنون روی دیوارهای خانه تان نقش بسته است. هر چند این یک هنر کلاسیک و سنتی به شمار می رود با این حال جایگاه ویژه ای در دکوراسیون مدرن و آنتیک دارد. اگر از اهالی هنر هستید یا به هنر اهمیت می دهید، قطعا جای یک آینه کهنه کاری در خانه یا محل کارتان خالیست!

اگر هنوز احساس می کنید که برای تکمیل دکوراسیون منزل یا محل کار خود، چیزی کم دارید؛ شاید باید به سراغ هنری اصیل و منحصربه فرد یعنی آینه کهنه کاری بروید.اگر شما هم دوست دارید هرچه زودتر این آینه جذاب را روی دیوار خانه تان ببینید، می توانید برای مشاوره در زمینه خرید انواع آینه پتینه کاری، جنس، قیمت و نقش آنها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سپاس از اینکه همراهمان هستید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا