اجتماعی

زلزله ۴.۶ریشتری سیرچ کرمان خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تا کنون از زلزله ۴.۶ریشتری بامداد امروز سیرچ کرمان هیچ خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، ساعت ۲:۱۸ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه زلزله‌ای به‌بزرگی ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق ۱۲کیلومتری زمین رخ داده و فاصله آن تا سیرچ ۸ کیلومتر، اندوهجرد (کرمان) ۱۴ کیلومتر و شهداد (کرمان) ۲۹ کیلومتر بوده است.

حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۴.۶ ریشتر حوالی سیرچ و اندوهجرد، اظهار داشت: این زلزله در عمق ۱۲کیلومتری زمین رخ داده است.
وی با بیان اینکه فاصله کانون این زمین‌لرزه تا سیرچ ۸ کیلومتر، اندوهجرد ۱۴ کیلومتر و شهداد ۲۹ کیلومتر بوده است، ادامه داد: بلافاصله تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی این زمین‌لرزه به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به رصد و ارزیابی انجام‌شده توسط این تیم‌ها بیان کرد: خوشبختانه تا کنون خسارت جانی و مالی از این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا