کسب و کار

استفاده از تکنیک Instagram Shoutout

ایجاد یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام اولین قدم در حرفه شما به عنوان یک اینفلوئنسر است. با این حال، به دست آوردن اولین فالوورهای شما می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا حساب های اینستاگرام زیادی برای جلب توجه کاربران در زمینه های مختلف رقابت می کنند. مهم نیست که چه نوع محتوایی را پست می کنید، همیشه به کمک نیاز دارید تا مورد توجه قرار بگیرید.

راه‌های زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از این روش، تعداد فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهید.

ولی در این مطلب به کمک کارشناسان سوشال تهران قرار است به شما یاد دهیم که چگونه با استفاده از تکنیک Instagram Shoutout فالوورهای خودر را افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

Instagram Shoutout چیست؟

آیا می دانید فریاد اینستاگرامی به چه معناست؟ فریاد اینستاگرام زمانی است که یک برند یا اینفلوئنسر از شما یا حساب شما در حساب خود نام می برد. این نوع فریاد برای قرار گرفتن در معرض دید خوب است زیرا حساب شما را به مخاطبان زیادی نشان می‌دهد و در نتیجه فالوورهای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر می‌خواهید بازاریابی خوبی برای محصولات یا سرویس‌های خود داشته باشید، می‌توانید تبلیغات مختلفی را از اینفلوئنسرهای معروف خریداری یا دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از میکرو اینفلوئنسرها برای کمک به رشد مخاطبان خود با سرعتی آهسته‌تر اما ثابت استفاده کنید.

در برخی مناطق، اگر می‌خواهید قدرت برند خود را تقویت کنید، همیشه می‌توانید به بهترین سایت‌ها برای خرید لایک و فالوور اینستاگرام بروید.

۳ مزیت فریاد اینستاگرامی

در اینجا برخی از مزایای فریاد زدن در اینستاگرام آورده شده است.

۱. حساب خود را در طاقچه خود ایجاد و ایجاد کنید

یکی از مزایایShoutout این است که حساب خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود ایجاد کنید. کاربران، فریاد زدن را نشانه ای از ایجاد محتوای مورد علاقه کاربران می دانند. در نتیجه فالوورهای بیشتری به دست خواهید آورد زیرا افراد وفادار را نیز در اولویت قرار می دهید.

۲. حساب خود را به کاربران بیشتری نشان دهید

دلیل اصلی که باید سعی کنید از این روش استفاده کنید این است که اکانت اینستاگرام شما را در معرض مخاطبان جدید قرار می دهد. برای اینکار کافیست، با اینفلوئنسرها در حوزه موضوعی خود همکاری کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید.۳

۳- سودآوری داشته باشید

اگر توانستید تعداد کاربران فعال خود را گسترش دهید، می توانید برای سایر برندها و اینفلوئنسرها نیز تبلیغ کنید. به این ترتیب، کسب سود امکان پذیر می شود، اما گاهی اوقات باید تبلیغات رایگان نیز داشته باشید. برای موفقیت در این امر باید با یک استراتژی مشخص از رسانه‌های معروف و معتبر استفاده کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام Shoutout دریافت کنیم؟

همانطور که می بینید، فریاد اینستاگرام مزایای زیادی دارد. بنابراین، شما باید بدانید که چگونه در اینستاگرام فریاد بزنید. هنگامی که فهمیدید فریاد زدن اینستاگرام چیست، در اینجا چند نکته ارزشمند وجود دارد که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

۱. اینفلوئنسرهایی را که می خواهید با آنها کار کنید، شناسایی کنید

اولین قدم برای فریاد زدن در اینستاگرام، شناسایی اینفلوئنسرهایی است که می خواهید افرادی را به آنها بفرستید. بهترین راه برای انجام این کار، تحقیق و یافتن اینفلوئنسرها در کسب و کار خود است. این کار باعث موفقیت صدای شما و جذب فالوورهای علاقه مند به محتوای شما می شود.

۲. امتیاز اکانت با تعداد فالوور مشابه

یکی دیگر از راه‌های کمک به ایجاد فالوور در اینستاگرام، گرفتن حساب‌های دیگر با تعداد فالوور مشابه است. البته، این کار را می توان با یک حساب کاربری موجود در اینستاگرام خود انجام داد که به شما کمک می کند نتایج مثبتی کسب کنید. بهتر است یک سایت محبوب برای خرید فالوور اینستاگرام پیدا کنید تا افراد دیگری با شما همکاری کنند.

۳. با آنها درگیر شوید و مورد توجه قرار بگیرید

هر بار که محتوای رسانه ای با کیفیت بالا منتشر می کنید، سر و صدای بیشتری خواهید داشت. برای اطمینان از اینکه همیشه محتوای با بالاترین کیفیت را دارید، همیشه از تصاویر، ویدیوها و سایر اشکال رسانه با کیفیت بالا استفاده کنید. بنابراین، کاربران تمایل دارند محتوای شما را مجدداً ارسال کنند و فالوورهای بیشتری را به حساب شما جذب کنند.

۴. با برنامه Shoutout بروید

هنگام تلاش برای نزدیک شدن به سایر افراد و برندهای تأثیرگذار، می توانید از یک برنامه shoutout نیز استفاده کنید. اینها برنامه هایی هستند که به طور ویژه برای iOS و Android طراحی شده اند و کاربرانی که به دنبال فریادهای اینستاگرام هستند ثبت نام کرده اند. می توانید از ارائه ها استفاده کنید و مواردی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده می کند.

۵. وقتی پست می گذارید #هشتگ های خاصی را ارسال کنید

اگر می خواهید نام خود را در فریاد داشته باشید، از چند هشتگ استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگام جستجوی اینفلوئنسرها برای همکاری با هشتگ هایی مانند «s4s» و «s4shoutout» مواجه خواهید شد.

سوشال تهران بزرگترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال تهران؛ برترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران

با ارسال یک فریاد اینستاگرامی، پروفایل خود را فعال نگه دارید که باعث جذب فالوورهای بیشتری به حساب شما می شود. قبل از اینکه دنبال یکی بگردید، از بهترین مکان برای خرید فالوور اینستاگرام دیدن کنید تا رشد اکانت خود را به حداکثر برسانید.

سوشال تهران با ۷ سال سابقه کار با استفاده از سرورهای اختصاصی خود با ارزان ترین قیمت می‌تواند فالوورهای با کیفیتی را در اختیار شما قرار داده و شما می‌توانید در مدت کوتاهی کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا