کسب و کار

اسپری چسب همه کاره چیست؟

احتمالاً همه شما نام چسب همه کاره را بارها شنیده اید، اما احتمالاً کمتر در مورد اسپری آن شنیده‌اید. اسپری چسب همه کاره، اسپری قدرتمندی است که برای کارکردن آن نیازی به هیچ مهارتی نیست و به همین دلیل این اسپری چسب طرفداران زیادی پیدا کرده است.


ویژگی های اسپری چسب همه کاره


این اسپری که در واقع نوعی چسب برای تمام مصارف است در رنگ های قرمز و زرد تولید می شود اما نوع شفاف و بی رنگ آن نیز در بازار موجود است. یکی از دلایل افزایش محبوبیت این اسپری چسبناک، غیر اشتعال بودن آن است. در گذشته اشتعال پذیری چسب ها باعث خسارات و بلایای جبران ناپذیری می شد و حتی بسیاری از کارگاه داران به دلیل وجود چسب های قابل اشتعال صدمات جبران ناپذیری را متحمل می شدند، اما امروزه با تولید انبوه اسپری های چسبی که نسوز هستند، این چسب به یک چسب بسیار ایمن تبدیل شده است.این محصول جزء اصلی در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساخت مبلمان می باشد و مدیران صنایع مختلف با خیال راحت و آسوده با خرید اسپری چسب همه کاره از آن استفاده می کنند.
سرعت خشک شدن و چسباندن این اسپری نسبت به سایر چسب ها بیشتر است و استفاده از این چسب برای مواقعی که زمان کافی ندارید می تواند کمک زیادی به شما کند. علاوه بر این دوام و استحکام این اسپری چسب مثال زدنی است.


کاربرد اسپری چسب همه کاره


از کاربردهای فراوان این چسب می توان به کاربرد قابل توجه آن در صنعت مبلمان اشاره کرد که برای چسباندن فوم اسفنجی و حتی پارچه مبل استفاده می شود.
می توانید از اسپری همه کاره برای چسباندن انواع پارچه، چرم، کاغذ، مقوا، فرش، پنبه، یونولیت و یا برای صنایع دستی و گل سازی استفاده کنید. این چسب بهترین انتخاب برای استفاده در سطوح ناهموار می باشد.برای سطوح ناهموار و یا حتی سخت در دسترس، این چسب اسپری به شما عزیزان کمک خواهد کرد. این چسب جزء چسب های صنعتی به حساب می آید.

کاربرد اسپری چسب همه کاره

نکاتی که هنگام استفاده از اسپری های چسب مختلف باید در نظر گرفته شود


این چسب یکی از انواع چسب های دارای غبار مضر است و هنگام استفاده از آن باید از ماسک استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این چسب را در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کنید، اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود، می توان آن را به مدت دو سال استفاده کرد. اگر در حین خشک کردن فشار وارد کنید، سرعت خشک شدن و دوام آن افزایش می یابد و کیفیت کلی کار شما افزایش می یابد. حتما این اسپری را دور از دسترس کودکان قرار دهید. سرهای اسپری خالی را داخل آتش نریزید و از تماس مستقیم با چشم خودداری کنید، در صورت تماس بلافاصله با آب بشویید. از بازکردن قوطی و قرار دادن آن در معرض فشار خودداری کنید و در دمای ۳۰-۲۰ درجه نگهداری کنید.


نحوه استفاده از اسپری چسب همه کاره


استفاده از این چسب بسیار آسان است. فقط باید اسپری را به خوبی تکان دهید سپس سطح مورد نظر را تمیز و کاملا خشک کنید تا گرد و غبار و چربی روی آن نباشد. در مرحله بعد از فاصله ۳۰ سانتی متری به صورت عمودی روی ناحیه مورد نظر اسپری کنید. . طولی نمی کشد تا سطوح کاملاً چسبانده شوند. در صورت نیاز هر دو لایه را اسپری کرده و فشار دهید تا بهترین نتیجه با کیفیت را بگیرید. اسپری چسب همه کاره دارای نازل مخصوص برای استفاده آسان است که کنترل بیشتری بر میزان چسب به شما می دهد. شما عزیزان می توانید اسپری چسب چند همه کاره را به راحتی با چند کلیک در سایت های اینترنتی پیدا و سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان به منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید و با بررسی برندها و قیمت اسپری چسب  از خریدی آسان و مطمئن لذت ببرید. فروشگاه های اینترنتی همواره در تمام مراحل خرید همراه شما خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که بهترین چسب می تواند با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. پس از استفاده مکرر، امکان مسدود شدن دهانه اسپری وجود دارد، بنابراین توصیه می شود در صوذت بروز این اتفاق ، اسپری را کج یا برعکس کنید به مدت ۵ ثانیه سری آن را فشار دهید و اسپری کنید تا درب مسدود شده باز شود. اگر دهانه بسته است، و یا می توانید به راحتی آن را با سوزن باز کنید، اما مراقب باشید در حین انجام این کار، اسپری وارد چشم یا دهان شما نشود.


برندهای اسپری چسب همه کاره

مانند سایر چسب ها، برندهای مختلف داخلی و خارجی این چسب را تولید می کنند که از بهترین برندها می توان به برند گامی و مژده اشاره کرد.

در پایان به این نکته اشاره میکنیم که هنگام خرید اسپری چسب یا هر محصولی حتما به تاریخ انقضای آن توجه کنید، چون چسب تازیخ مصرف گذشته کیفیت و کارایی خود را ازدست داده و حتی ممکن است در صورت استفاده به سطح مورد آسیب وارد کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا