اجتماعی

اعلام آخرین آمار کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار کرونا در کشور از شناسایی ۶۰۷۳ بیمار جدید در کشور خبر داد.

روند بازار به نقل از فارس نوشت: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  از دیروز تا امروز ۱۵ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار کرونا در کشور از شناسایی ۶۰۷۳ بیمار جدید در کشور خبر داد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۰ هزار و ۷۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۴۹۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون ۷ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا