اقتصادی

شرایط فروش اعتباری محصولات فردا دیزل اعلام شد

شرایط فروش اعتباری محصولات فردا دیزل توسط این شرکت اعلام شد و متقاضیان می توانند نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از اقتصادآنلاین، شرکت فردا دیزل به تازگی شرایط فروش اعتباری دو کشنده خود را اعلام کرده است و مشتریان این شرکت می توانند نسبت به خرید این دو کشنده تک و جفت محور اقدام کنند. در این شرایط فروش کشنده تک محور FD560-1 با قیمت پایه ۵۰,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد. نرخ کارمزد در شرایط ۱۲ ماهه ۲۴ درصد و در نوع ۲۴ ماهه ۳۴ درصد محاسبه می شود. همچنین سود مشارکت ۱۸ درصد برای مشتریان در نظر گرفته شده است و قیمت تمام شده برای مشتری در نوع ۱۲ ماهه ۵۴,۱۴۸,۰۴۱,۵۸۰ ریال و در شرایط ۲۴ ماهه ۶۰,۰۵۹,۰۵۰,۵۴۰ ریال می باشد.

شرایط فروش اعتباری محصولات فردا دیزل اعلام شد

همچنین در این شرایط فروش، کشنده جفت محور FD560-11 با قیمت پایه ۴۹,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد. نرخ کارمزد در شرایط ۱۲ ماهه ۲۴ درصد و در نوع ۲۴ ماهه ۳۴ درصد محاسبه می شود. همچنین سود مشارکت ۱۸ درصد برای مشتریان در نظر گرفته شده است و قیمت تمام شده برای مشتری در نوع ۱۲ ماهه ۵۳,۴۹۸,۹۸۱,۴۶۰ ریال و در شرایط ۲۴ ماهه ۵۹,۳۴۰,۹۶۷,۲۶۰ ریال می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا